Huonoin saamasi kohteliaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja ++
  • Ensimmäinen viesti
++
Minä sain eilen tämmöisen...
Mulla on välillä huono itsetunto ja sanoin miehelle, jonka kans on ollut ihastusta, että en minä ole kaunis. mies vastasi, että olet minun silmissäni...
En voi mitään mut tuli kyllä paha mieli, tavallaan vahvisti sen että en tosiaan ole kaunis.
 
gsddgs
jatkoa edelliseen ja olit itse sanonut että omissa silmissäs et ole kaunis niin mies vastasi vain että hänen mielestään olet. Joten oisko itsetunnon vahvistus paikallaan? =)
 
"heihei"
Minä sain eilen tämmöisen...
Mulla on välillä huono itsetunto ja sanoin miehelle, jonka kans on ollut ihastusta, että en minä ole kaunis. mies vastasi, että olet minun silmissäni...
En voi mitään mut tuli kyllä paha mieli, tavallaan vahvisti sen että en tosiaan ole kaunis.
Jos on huono itsetunto, niin kauneinkin kohteliaisuus voi kääntyä loukkaukseksi. Se ei ole silloin kohteliaisuuden lausujan vika. On hirveän raskasta ja väsyttävää kaataa kohteliaisuuksia vuotavaan ämpäriin, jossa ne eivät pysy ja jonne niitä pitää lapata koko ajan lisää, jotta toinen uskoisi. Kyllä se tosiaan on itsetunnon vahvistuksen paikka. Mietipä, mitä mies ihan oikeasti halusi sanoa? Että olet hänen mielestään kaunis. Hän siis vahvisti sen, että sinä olet hänen mielestään kaunis, vaikka omasta mielestäsi olet muuta. Hän ei sanonut, että et ole omasta mielestäsi etkä muutenkaan kaunis, mutta hän pystyy sinut siitä huolimatta sellaisena näkemään. Toki on sinun kannaltasi surullista, että itsetuntosi on niin huono, mutta isommat sympatiat taitaa nyt mennä miesparalle, joka ei voi sanoa mitään oikein, kun kaiken voi aina tulkita nurin.

Mä olen kuullut kymmeniä kertoja elämäni aikana niinsanotun kohteliaisuuden "oletpas sä laiha!". Eipä ole kauhean nätisti sanottu, mutta kohteliaisuudeksi kuulemma tarkoitettu.
 
mielensoittajamies
[QUOTE="jjj";25488177]eilen illalla kun mies mun pikkupöksyjä käänteli käsissään niin tokas: Nää varmaan venyy aika paljon.
Että semmosta :D[/QUOTE]

Haha! :D Vain paras on sinulle sopivaa, vain kaikkein venyvin parasta ja arvoistasi :)
 
"vieras"
mulle mies sanoi kerran että jos me joskus erottais niin ei menis enää ikinä naimisiin uudestaan. En oikein tiiä miten tuo pitäis ottaa, olenko niin kamala että ei kiitos enää ikinä toista kertaa vaiko niin ihana ettei voi olla toista yhtä ihanaa... paradoksaalista.
 
Minä sain eilen tämmöisen...
Mulla on välillä huono itsetunto ja sanoin miehelle, jonka kans on ollut ihastusta, että en minä ole kaunis. mies vastasi, että olet minun silmissäni...
En voi mitään mut tuli kyllä paha mieli, tavallaan vahvisti sen että en tosiaan ole kaunis.
Tuntuiko sinusta siis siltä, että mies tarkoitti muiden pitävän sinua rumana, mutta hänen silmissään olet kaunis? Toivottavasti et ottaisi sitä noin.
 
mimmi.
Mieheni seurustelun alkuvaiheessa: "Sulla on ihan kivat tissit, mutta kyllä eksällä oli paljon isommat. Kyllä mä näistä silti tykkään, kun sulla on noin hyvä perä."

:O :D
 
Rähinä-Reetta
Yksi sukulaisnainen totesi, etten ole muuttunut ollenkaan kun nähtiin pitkästä aikaa. Kun itsellä oli ollut räysremontti meneillään pitkään niin siinä jäi vähän miettimään mikä oli itse tarkoitus.
 
Baarissa: sä näytät ihan mallilta. Mallit on kaikki kusipäitä.



Kiitti :D

Muoks, toinen tuli mieleen: Sinä se vaan nuorrut kun toinen lapsi syntyi. Näytät ihan teiniltä, ei aikuisen sovi näyttää lapselta!
 
Viimeksi muokattu:
Rähinä-Reetta
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25488286:
Yksi sukulaisnainen totesi, etten ole muuttunut ollenkaan kun nähtiin pitkästä aikaa. Kun itsellä oli ollut räysremontti meneillään pitkään niin siinä jäi vähän miettimään mikä oli itse tarkoitus.
Siis täysremontti...
 
vrs
Sulla on tällanen uimarin selkä. = Helvetinmoiset hartiat

Voi kuinka ihana masu, tui tui. = Tosi kiva, jos olisin ollu raskaana enkä vaan laktoosi-intolerantti...

On sulla kantava ääni. (Ei liene selitys tarpeellinen...?)
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Arvaa vaan saiko mies kuulla kunniansa! :D
Minun mies ainakin joskus ihan vahingossa sanoo jotain hölmöä, sitten kun tajuaa mitä sanoi, alkaa takellella ja sanoo jotain vielä hölmömpää. Oikein klassinen tilanne, minä seison edessä ja naputan jalalla lattiaa kädet puuskassa, että mitä tuli sanottua?! Ja mies änkyttää että en minä.. tarkoitin.. eiku...
 
ääääk
Seurustelun alkuvaiheessa kun oltiin kerran takaapäin silleen niin mies sanoi että käännä päätä sivulle. No mä käänsin ja hän sanoi että näytät nyt ihan Mariannalle (hänen exälleen joka oli siis kuulemma ollut tosi kaunis). Juu...pitiiks tän olla kohteliaisuus vai mikä?
Olin ihan että WTF!?
 

Yhteistyössä