huonoa asiakaspalvelua clas ohlsonilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exasiakaställäpalvelulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me kerran ostettiin vedenkeitin joka ei toiminut. Seuraavana päivänä vietiin se takaisin sinne c.ohlsonille. Saimme tilalle toisen. Varmuuden vuoksi pyydettiin myyjää testaa se vaikka henkilökunnan taukotilassa.
Mitään ekstrahyvistystä ei saatu, tosin ei sellaista edes tullut mieleen vaatia.

[QUOTE="aapee";26969066]joo, minusta vielä hölmöä sekin, että kun liikkeessä itsessään on ns asiakaspalvelupiste, niin kappas reklaamatio asiat pitäisikin hoitaa puhelimitse. Kun kysyin lomaketta jotta voin valittaa, sellaista ei ollut antaa, mutta antoi vaan asiakaspalvelun puhelinnumeron.[/QUOTE]

Voi olla, että myymälän asiakaspalvelupisteessä työskentelevällä ei ole valtuuksia päättää minkäänlaisista hyvityksistä. Toisekseen, se ei ole huonoa asiakaspalvelua jos ei ole reklamaatiokaavaketta. Sinullehan annettiin yhteystiedot johon voit olla yhteydessä. Usein vain myymälävastaavilla ja asiakaspalveluvastaavilla on valtuudet päättää mahdollisista hyvityksistä.

[QUOTE="aapee";26969045]niin no kuluttajaviraston sivuilla lukee näin:

Kuluttajalla saattaa olla muun hyvityksen lisäksi oikeus rahalliseen korvaukseen vahingosta, joka tavaran tai palvelun virheestä on aiheutunut. Vahingot jaetaan välittömiin ja välillisiin.

Esimerkiksi pahasta mielestä tai henkisestä kärsimyksestä ei voi saada vahingonkorvausta.

Sekä myyjällä että kuluttajalla on velvollisuus menetellä niin, että vahinko jää mahdollisimman pieneksi.
Tyypillistä välitöntä vahinkoa ovat esimerkiksi asian selvittämisestä ja hoitamisesta aiheutuneet matka-, posti- ja puhelinkulut. Jos kuluttaja vie virheellisen tavaran liikkeeseen korjattavaksi, hänellä on oikeus vaatia virheen hyvittämisen lisäksi korvaus kohtuullisista matkakuluista
Välitöntä vahinkoa ovat myös virheen korjauttamisesta aiheutuneet menot silloin, kun myyjä ei korjaa vikaa, vaikka siihen on annettu mahdollisuus

Jos yritys on menetellyt huolimattomasti, kuluttajalla on oikeus saada korvausta myös välillisestä vahingosta, kuten käyttöhyödyn menetyksestä Esimerkiksi asuntoremontin viivästyminen saattaa haitata asumista tai kuluttaja voi joutua pesukoneen rikkouduttua pesemään pitkähkön ajan pyykkinsä käsin
Jos haitta on merkittävä, kuluttaja voi vaatia kohtuullista korvausta, vaikka hänelle ei synny suoranaista taloudellista vahinkoa

Välillistä vahinkoa on lisäksi tulon menetys, joka kuluttajalle aiheutuu sopimusrikkomuksen takia. Esimerkiksi jos myyjä ei ole toimittanut asennettavaa tavaraa ajoissa ja kuluttaja on turhaan tilannut asentajan kotiinsa.

Kuluttajalla saattaa olla oikeus saada myös viivästyskorkoa palautettavalle kauppahinnalle tai vahingonkorvaukselle.

eli todellakin hyvä asiakaspalvelu ei maksata tuotteen vaihdosta johtuvia kustannuksia asiakkaalla. vaan kuten joku tuolla sohvastakin puhui, niin kyllä ne viallisen tuotteen kustannukset kuuluu sen liikkeen korvata. Sinällään asia on pieni, mutta harmi suuri, kun ensin vartavasten haet tuotteen jota heti tarvitset ja joudut tekemään saman reissun uudestaan koska tuote ei toimi. Sitten odotetaan että riittää vaan että pyydetään anteeksi, kun asiakkaalle koituu ylimääräisiä kustannuksia, siitä että he myyvät rikkinäisiä tuotteita.[/QUOTE]

No niin, tässä vähän faktaa näille palstalaisille, jotka ovat heti kaakattamassa, ettei se mitään paskaa palvelua ole, että jätetään asiakkaan harteille liikkeessä ravaaminen yms.

Öh, en ymmärrä ongelmaa? Saitte vaihdettua viallisen tuotteen uuteen ja pahoittelut päälle? Mitä ihmettä olisitte halunneet vielä? Koko tuotteen ilmaiseksi?

ei... vaan kuten kuluttajasuojalaki sanoo...eihän se meidän maksettavaksi viaksi kuulu, että he myy meille rikkinäisen tuotteen ehjänä ja sen takia me harmin lisäksi joudumme ajelemaan edestakaisin.

mutta se taitaa olla näiden halpisliikkeiden vika, että kuluttajansuoja ei paljoa kiinnosta. eikä hyvä asiakaspalvelu. Itse asiassa se hyvä palvelu ei olisi heille kalliiksi tullut kun olisivat jotenkin hyvittäneet.

mutta ettei menisi haukkumiseksi koko juttu, niin kerrottakoon että stockmanni ainakin on saanut minusta vakituisen asiakkaan, samoin reima, sillä asiakaspalvelu on toiminut aina hyvin, jos tuotteissa on ollut jotain huomauttamista.

Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;26969015:
Mulla ei ole huonoja kokemuksia Clas Ohlsonilta, mutta eräässä vaateliikeessä kerran asioidessani kohtasin kyllä niin... erikoisen (en mä muutakaan adjektiivia häntä löydä kuvaamaan) myyjän, että ei ole tosikaan. En muista enää, mikä liikkeen nimi oli, sillä tästä on useampi vuosi aikaa ja ko. liikettä ei enää edes taida olla olemassa.

Katselin siis itselleni juhlapukua, ja hinnalla ei siinä tilanteessa ollut mitään väliä. Löysinkin sitten oikein kauniin mekon itselleni, hinta oli korkeahko. Kysyin sovituslupaa. Myyjä kommentoi sanomalla:"Saahan sitä sovittaa, mutta se on kyllä aika kallis." Sanoin, että huomasin kyllä hintalapun, ja painelin sovittamaan.

Koska mekko sopi päälleni kuin unelma, päätin ostaa sen. Kassalla myyjä kysyi, että olenko nyt ihan varma, hinta kun tosiaan on aika korkea. Sanoin, että kyllä olen. Myyjällä jäi levy päälle, ja hän kysyi uudelleen, että olenko nyt tosiaan ihan varma, kun mekko kuitenkin on niin kallis. Vastasin uudelleen, että olen kyllä tietoinen hinnasta (kun se hintalapussa täysin ymmärrettävästi seisoo) ja että pidän ko. mekon hintaa täysin kohtuullisena johtuen sen materiaaleista jne. Myyjä ei edelleenkään ruvennut toimimaan, vaan kysyi vielä kolmannen kerran "Oletko tosiaan valmis maksamaan tästä mekosta näin paljon?"

Vastasin, että voin toki jättää mekon ostamatta ja kävellä seuraavaan liikeeseen ostoksille. Jo alkoi tapahtua.

Näinhän myyjä ei saisi missään nimessä sanoa.
Koskaan ei saisi epäillä asiakkaan maksukykyä. Jo pienikin vihjaus on pahasta.
Yhdessä työhaastattelussa haastattelija kertoi oman kokemuksensa mysterishoppaajasta, kaikki oli mennyt hyvin, mutta kun mysterishoppaaja oli maininnut että on opiskelija ja rahat vähän tiukalla, ja ei ollut kumman kirjan kahdesta olisi maininnut, ko myyjä menetti pisteitä sanomalla että tämä toinen on tarjouksessa. Eli ei ole myyjän asia päätellä mikä on "tiukkaa" asiakkaalla taloudellisesti tai jos miettii sitä ei saa sanoa ääneen..

Mitä muuta olisi pitänyt saada kuin vaihtaa viallinen tuote toimivaan?
Jos sitäkään ei saanut niin yhteys kuluttaja-asiamieheen.

Ja antakaa nyt hyvänenaika nyt sitä palautetta myös asiakaspalveluun, ei se palvelu täällä nurisemalla parane.

kyllä palautetta olen antanut myös sinne, nähtäväksi jää mitä ne sieltä vastaa. Onko sinun mielestä asiakkaan autolla edes ajelu ja aika ilmaista?? Bussilla jos tuon uuden reissun olisin tehnyt niin kaksi tuntia siihen olisi mennyt... plus bussirahat. Autolla kun itse ajoi niin tietysti bensaa kuluu ja aikaa vähän vähemmän.

Hahhaha. Mäkin olin joskus nuorena tyttönä kassalla töissä, eräs naisihminen tuppaantui siihen äkäisenä että oli eräänä sunnuntaina ajanut niin ja niin monta kilometriä meille ostoksille ja sit oltiinkin kiinni! Kun eihän mikään kauppa ollut nykyään sunnuntaina kiinni... Ja jotain hyvitystä sekin siinä kärtti, hohhoijjaa, kaikkea sitä näkee ja kuulee kun vanhaksi elää.

Näinhän myyjä ei saisi missään nimessä sanoa.
Koskaan ei saisi epäillä asiakkaan maksukykyä. Jo pienikin vihjaus on pahasta.
Yhdessä työhaastattelussa haastattelija kertoi oman kokemuksensa mysterishoppaajasta, kaikki oli mennyt hyvin, mutta kun mysterishoppaaja oli maininnut että on opiskelija ja rahat vähän tiukalla, ja ei ollut kumman kirjan kahdesta olisi maininnut, ko myyjä menetti pisteitä sanomalla että tämä toinen on tarjouksessa. Eli ei ole myyjän asia päätellä mikä on "tiukkaa" asiakkaalla taloudellisesti tai jos miettii sitä ei saa sanoa ääneen..

Noh voi jestas mitä bullshittiä. Kyllä se on hyvää asiakaspalvelua kun kertoo että tämä on tarjouksessa. Kyllä noi mysteryshoppaajat on joskus vähän kajahtaneita, samaten ne henkilöt jotka niitä teetättää. Pääkallopaikalla ollaan joskus vähän vieraantuneita kenttätyöstä....

Vai pitäiskö mun loukkaantua joka kerta kun postiluukusta tipahtaa tokmannin tarjouslehti? Nehän siis ilmiselvästi olettaa että mulla ei ole varaa ostaa niitä tuotteita normihinnalla!

Uskon myös siihen, että sitä saa mitä tilaa. Esimerkiksi jos asiakas on ylimielinen ja tylysti esittää reklamaationsa, ei sitä kauheasti huvita mitään ylimääräistä edes miettiä asiakkaan hyväksi. Taas jos asiakas on sympaattinen ja ymmärtäväinen, paljon mielummin yrittää asiakkaan pitää tyytyväisenä.
Ne on niitä rautaisia asiakaspalvelijoita jotka pystyvät kohtelemaan kaikkia samanarvoisesti, mutta väitän asiakkaan oman asenteen myös usein ratkaisevan.

Ennenkuin kukaan ketjussa vetäisee palkoa nenään, tämä on lähinnä ajatus, ei tarkoitettu yhdellekään ketjuun jo vastanneelle. :)

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
[QUOTE="aapee";26969155]kyllä palautetta olen antanut myös sinne, nähtäväksi jää mitä ne sieltä vastaa. Onko sinun mielestä asiakkaan autolla edes ajelu ja aika ilmaista?? Bussilla jos tuon uuden reissun olisin tehnyt niin kaksi tuntia siihen olisi mennyt... plus bussirahat. Autolla kun itse ajoi niin tietysti bensaa kuluu ja aikaa vähän vähemmän.[/QUOTE]

Olisit soittanut Ohlssonille ensin ja kysynyt jos olisi palautus ja vaihto käynyt vaikka postin kautta jos se olisi ollut lähempänä. Omine nokkinesi ajoit 25 kilometriä ja vaadit myyjiltä bensarahaa, sulle nauraa harakatkin. Sait uuden toimivan tuotteen tilalle.

[QUOTE="vieras";26969169]Hahhaha. Mäkin olin joskus nuorena tyttönä kassalla töissä, eräs naisihminen tuppaantui siihen äkäisenä että oli eräänä sunnuntaina ajanut niin ja niin monta kilometriä meille ostoksille ja sit oltiinkin kiinni! Kun eihän mikään kauppa ollut nykyään sunnuntaina kiinni... Ja jotain hyvitystä sekin siinä kärtti, hohhoijjaa, kaikkea sitä näkee ja kuulee kun vanhaksi elää.[/QUOTE]

no tässä nyt kyseessä hieman eri asia :D mutta opettipa tämäkin keskustelu sen miten epätietoisia ihmiset ovat kuluttajansuojasta ja siitä että mikäli asiakkaalle aiheutuu ylimääräisiä kustannuksia tuotteen viallisuuden vuoksi, niin ne eivät todellakaan kuulu asiakkaan maksettavaksi.

täällä ilmeisesti suurin osa jos vaikka ostaisi sellaisen viallisen tuotteen joka sitten tuhoaisi teidän muuta omaisuutta (viallinen johto vaikkapa poksauttaisi teidän tietokoneen hajalle...) niin ajattelisi, että oma moka.. haetaan vaan uusi ehjä johto kaupasta...ja ostaisitte uuden tietokoneen omasta pussista.

[QUOTE="aapee";26969209]no tässä nyt kyseessä hieman eri asia :D mutta opettipa tämäkin keskustelu sen miten epätietoisia ihmiset ovat kuluttajansuojasta ja siitä että mikäli asiakkaalle aiheutuu ylimääräisiä kustannuksia tuotteen viallisuuden vuoksi, niin ne eivät todellakaan kuulu asiakkaan maksettavaksi.

täällä ilmeisesti suurin osa jos vaikka ostaisi sellaisen viallisen tuotteen joka sitten tuhoaisi teidän muuta omaisuutta (viallinen johto vaikkapa poksauttaisi teidän tietokoneen hajalle...) niin ajattelisi, että oma moka.. haetaan vaan uusi ehjä johto kaupasta...ja ostaisitte uuden tietokoneen omasta pussista.[/QUOTE]

No sehän on ihan eri asia jos viallinen tuote vaurioittaa muuta omaisuutta :D mutta ei kyllä tosiaan ole kaupan vastuulla korvata mitään matkakuluja kauppaan, haloo. Sekös olisikin, jokainen sen jälkeen asuisi "50 kilometrin päässä" kaupasta ja haluaisi ylimääräiset korvaukset kilometrien mukaan.

Ihmiset todellakin ovat hyvin epätietoisia kuluttajansuojasta, sinä kuulut siihen ryhmään.

Uskon myös siihen, että sitä saa mitä tilaa. Esimerkiksi jos asiakas on ylimielinen ja tylysti esittää reklamaationsa, ei sitä kauheasti huvita mitään ylimääräistä edes miettiä asiakkaan hyväksi. Taas jos asiakas on sympaattinen ja ymmärtäväinen, paljon mielummin yrittää asiakkaan pitää tyytyväisenä.
Ne on niitä rautaisia asiakaspalvelijoita jotka pystyvät kohtelemaan kaikkia samanarvoisesti, mutta väitän asiakkaan oman asenteen myös usein ratkaisevan.

Ennenkuin kukaan ketjussa vetäisee palkoa nenään, tämä on lähinnä ajatus, ei tarkoitettu yhdellekään ketjuun jo vastanneelle. :)

no itse asiassa tapana ei ole röyhätä, vaan esittää asiat ihan fiksusti normaaliin äänensävyyn. Siksi olinkin kyllä todella hämmästynyt että toiminta oli noin tylyä. Mutta kait se on kun myyvät tollasta rikkinäistä kamaa, niin valituksia tulee siihen malliin, että jos pari euroa hyvittäis jokaiselle asiakkaalle niin liikkeenpito kävis kannattamattomaksi.

Miksi et soittanut sinne ensin? Kun itselläni hajosi tietokone vuoden alussa, otin ensimmäisenä yhteyttä laitteen valmistajaan ja kysyin jatkotoimenpiteitä miten toimin. Kone haettiin kotoa asti ja sinne takaisin se myös toimitettiin täysin veloituksetta. Olisin tietysti voinut ajaa 30 kilometriä ja viedä tietsikka heidän pisteeseensä, mutta niitä kulukorvauksia ei olisi maksettu koska heillä on ilmainen nouto palvelu kotoa.

Mä olisin kyllä automaattisesti ottanut siitä kuitista puhelinnumeron ja soittanut mitä tehdään kun laite ei toimi.
Vaikea sanoa kun en tiedä mikä tuote kyseessä, mutta kerran on käynyt itselleni myyjänä niin että asiakas kiikutti liikkeeseen takaisin generaattorin joka oli mennyt rikki.
Mies oli erittäin tuohtunut koska oli joutunut ajamaan yli 40km yhteen suuntaan generaattori peräkärryillään ja vaati korvausta pitkän ajomatkan vuoksi.

Kerroin sitten hänelle ystävällisesti missä koneen takuuhuoltopiste sijaitsee, paikka oli muutaman kilometrin päässä asukkaan kotoa.

SOITTAKAA sinne myymälään ongelmatapauksissa, pääsee kaikki huomattavasti helpommalla, kuitenkin on liikkeenkin etu kun asiakas pääsee mahdollisimman pienellä vaivalla.
Typeryyttä kun on vaikea rahassa korvata.

[QUOTE="aapee";26969231]no itse asiassa tapana ei ole röyhätä, vaan esittää asiat ihan fiksusti normaaliin äänensävyyn. Siksi olinkin kyllä todella hämmästynyt että toiminta oli noin tylyä. Mutta kait se on kun myyvät tollasta rikkinäistä kamaa, niin valituksia tulee siihen malliin, että jos pari euroa hyvittäis jokaiselle asiakkaalle niin liikkeenpito kävis kannattamattomaksi.[/QUOTE]

No tässä nyt jo paistaa läpi teidän "fiksu asenne". Että kun teille sattui yksi viallinen tuote niin koko kauppa on täysmätä ja myy vaan vääriä tuotteita.

Itse olen ostanut kassettain tavaraa clas ohlsonilta, enkä koskaan ole saanut mitään viallista.

Onko se nyt niin vaikeaa kestää että teillä vaan kävi huono tuuri, saitte viallisen tuotteen, mutta onneksi suomessa on se kuluttajansuoja ja saitte tilatte ehjän tuotteen.

Tämmöisillä ihmisillä taitaa tuo elämä olla joskus melko vaikiaa...... itse en edes kehtaisi vaatia mitään lisäropoja päälle, ihan oikeasti, mitä sä sillä kahdella eurolla.

Olisit soittanut Ohlssonille ensin ja kysynyt jos olisi palautus ja vaihto käynyt vaikka postin kautta jos se olisi ollut lähempänä. Omine nokkinesi ajoit 25 kilometriä ja vaadit myyjiltä bensarahaa, sulle nauraa harakatkin. Sait uuden toimivan tuotteen tilalle.

no itse asiassa todennäköisesti se postittelu olisi tullut vielä kalliimmaksi (ison tuotteen postitus kun ei ole ilmaista sille liikkeelleekkään..pakettia suuntaan ja toiseen) verrattuna siihen parin euron hyvitykseen hinnasta vaikka. Toisaalta jos tuote tarvittiin heti niin olisin tietysti voinut sanoa, että postitus ei sen vuoksi käy, palautan tuotteen ja ostan heti toisesta liikkeestä vastaavan.

vai mites itse jos vaikka huomenna on syntymäpäivät joille pitäisi kakku leipoa ja tarvit vatkaimen sen vuoksi, niin jäisitkö odottelemaan että parin päivän päästä postista saat hakea kyseisen laitteen???

[QUOTE="vieras";26969226]No sehän on ihan eri asia jos viallinen tuote vaurioittaa muuta omaisuutta :D mutta ei kyllä tosiaan ole kaupan vastuulla korvata mitään matkakuluja kauppaan, haloo. Sekös olisikin, jokainen sen jälkeen asuisi "50 kilometrin päässä" kaupasta ja haluaisi ylimääräiset korvaukset kilometrien mukaan.

Ihmiset todellakin ovat hyvin epätietoisia kuluttajansuojasta, sinä kuulut siihen
ryhmään.[/QUOTE]

Luvit ilmeisesti sen kuluttajaviraston kannan noihin matkakuluihin??

[QUOTE="vieras";26969253]No tässä nyt jo paistaa läpi teidän "fiksu asenne". Että kun teille sattui yksi viallinen tuote niin koko kauppa on täysmätä ja myy vaan vääriä tuotteita.

Itse olen ostanut kassettain tavaraa clas ohlsonilta, enkä koskaan ole saanut mitään viallista.

Onko se nyt niin vaikeaa kestää että teillä vaan kävi huono tuuri, saitte viallisen tuotteen, mutta onneksi suomessa on se kuluttajansuoja ja saitte tilatte ehjän tuotteen.

Tämmöisillä ihmisillä taitaa tuo elämä olla joskus melko vaikiaa...... itse en edes kehtaisi vaatia mitään lisäropoja päälle, ihan oikeasti, mitä sä sillä kahdella eurolla.[/QUOTE]

heh, sillä parilla eurolla olisi saanut sen tyytyväisen asiakkaan :D, kyse ei ole niinkään siitä rahasta, vaan asenteesta, että kun meille aiheutui ylimääräistä vaivaa ja kustannusta niin pahoittelu riittää. Ja yleensä se riittääkiin kun asenne on oikeasti pahoitteleva eikä tyly, kuten tässä liikkeessä.

ja kyllä mulla ei valitettavasti raha kasva puussa, että jos kaupassa käydessä ovat vaikkapa laskuttaneen normaalin hinnan kassalla alennustuotteesta, niin kyllä olen hakenut sen euron tai kaksi takaisin sieltä asiakaspalvelusta. Ja hyvin on toiminut. Sinä ilmeisesti et toimi näin...

heh kannattas vissiin toimia niinkuin yksi täällä kertoi toimivansa, eli testasi sitten uuden laitteen jo siellä kaupassa, että varmasti toimii. :D

eiku paketit vaan kaupassa ja testataan toimiiko, sitten vasta maksamaan :D

mulla ei oo koskaan tullu mieleenkään pyytää mitään matkakorvauksia kun oon joutunu käymään vaihtamassa tuotetta :D ..ja vielä sillä bussilla.. ..ja yhteensä 2 tuntia bussissa istumista + bussi rahat :D

[QUOTE="...";26969650]mulla ei oo koskaan tullu mieleenkään pyytää mitään matkakorvauksia kun oon joutunu käymään vaihtamassa tuotetta :D ..ja vielä sillä bussilla.. ..ja yhteensä 2 tuntia bussissa istumista + bussi rahat :D[/QUOTE]

no av.sivistää :D nyt tiedät oikeutesi ja voit ens kerralla skeidaa ostaessasi pyytää korvaamaan matkakulut/ilmainen vaihto postitse.

Joo, soitto aina ensin myyjälle! Asiakkaallakin on velvollisuus rajata kuluja, joten jo senkin takia on yleensä turha ruinata kilometrikorvauksia tiskillä. Clas Ohlsonilla on toimiva e-kauppa ja siten palautus postitse on ilmainen.
Korvauksia voi joskus saadakin mutta silloin korvataan edullisimman kulkuneuvon mukaan: pääkaupunkiseudulla esim. seutulippu. Varsinkin kauppakeskuksissa on aikalailla turha väittää "tulin tänne vain tämän tuotteen takia"... asiakkaathan hoitavat yleensä esim ruokaostokset samalla, jolloin kauppareissun kulut eivät enää mielestäni mitenkään voi heittää "reklamaatioasiaksi".
Firmat olisivat aika nopeasti konkursissa jos jokaisen rikkinäisen 10 euron tuotteen kohdalla pitäisi tankata vielä asiakkaan auto. Tuotteiden myynti pitäisi rajoittaa ainoastaan kävelyetäisyyden päässä oleville asiakkaille... heille pitäisi ehkä korvata kuluneet kengänpohjat...? ;-)

Olen myös todella pettynyt Claes ohlsonin palveluasenteeseen. Valikoima ylihintainen ja heidän tekemiään virheitä ei myönnetä, saati että osaisivat edes pyytää anteeksi asiaa.

Kauppaketju totaalisessa boikotissa.

Mutta miettikääpä sitä, jos asiakas tulee palauttamaan tuotetta ja ilman kuittia. Mikä todistaa että hän on ostanut tuotteen vaikka tarra kertoisi sen olevan kyseisetä myymälätsä. Olen kuullut että paljon on tapahtunut eri myymälöissä että varastettua tarvaraa/ hyllystä suoraan kassalle kannettua tavaraaa on yritetty palauttaa ja kinuttu rahoja takaisin. Ja eihän niitä kuitteja tarvitse vuosikausia säilyttää, perustuotteen takuu 2 vuotta! onko liikaa vaadittu pitää sitä sen ajan vaikka YHDESSÄ kirjekuoressa, kysynpähän vaan

Yhteistyössä