Huono omatunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"strawberry"

Vieras
Teen nyt naisten päivän kunniaksi tunnustuksen, olen oikeasti provo. Rupesi huono omatunto vaivaamaan näinkin olemattoman asian takia, kun olen koittanut keskustella normaalisti täällä mutta silti saan paskaa niskaan, eikä normaali keskustelu onnistu. Olen siis oikeasti 17-vuotias entinen koulukiusattu tyttö, jolla ei ole yhtään ystäviä ja sen takia pyörin täällä palstalla sitten ja provoillut joskus, koska tylsää. Ne kipeät asiat mitä olen joskus kiusaamisestani kirjoittanut on täysin totta, mutta se että olisin 36-vuotias 2 lapsen äiti ei ole totta. Se miksi en täällä ole oma itsenäni esiintynyt niin siksi koska tämä on aikuisten ihmisten ja sellaisten jotka on vanhempia, niin heidän palsta, minä en ole kumpikaan, en vielä aikuinen ja ei minulla ole lapsiakaan, joten miltä se olisi sitten vaikuttanut jos olisin esiintynyt omana itsenäni? mun oltaisiin heti käsketty painua pois täältä ja sitten jos vastailisin joihinkin ketjuihin kukaan ei ottaisi minua vakavasti koska olisin elämästä mitään tietämätön vain 17-vuotias jonkun mielestä... Demissäkään en valitettavasti viihdy, enkä ole ikinä ennenkään viihtynyt, minusta se on hyvin ällö lapsellinen ja liian teini paikka omalle ajatusmaailmalleni. En kestä sitä paskaa. Se on suurimmaks osaks täynnä jotain 13-15v teinejä joilta ei irtoa minkäänlaista empatiakykyä ja ymmärrystä kiusatuille. Teen tämän tunnustuksen siksi, koska toivoisin tämän pysyvän oikeasti aikuisten palstana, sellaisten omien vanhempien ikäisten, josta tarvittaessa nuori voisi hakea tukea, jos ei uskalla tai kehtaa omille vanhemmilleen puhua. Tuen takia minäkin tänne aikoinani hakeuduin ja sitten jäin koukkuun tähän palstaan, koska tämä vastaa enemmän minun ajatusmaailmaani mitä taas demit ja miss mixit ei vastaa. Ne on täynnä sellaista ällöä, ihan aivotonta sontaa. Menkää oikeasti itse kokeilemaan !! Tämäkin tunnustukseni saa varmaan haukkuja, mutta sen verran haluan sanoa vielä niistä provoistani ettei ne ollut ketään loukkaavia vaan yleisiä asioita käsitteleviä, silti minulle alettiin valittamaan. En varmasti provoilisi täällä jos minulla ei olisi tylsä elämä, olisi ystäviä ja menoja, nyt ei valitettavasti ole, toivon että saan elämäni vielä raiteilleen jossain vaiheessa, sitä ennen on ollut joskus mukava esiintyä jonain ihan muuna ja paeta todellisuutta välillä. Sekin kuva valitettavasti nyt särkyi ja lähden pois täältä palstalta.

Toivottavasti joku sai helpotuksen ja juuri sen mitä halusi kun tunnustin.

En kuitenkaan koe tehneeni kovin suurta pahaa vaikka olisin esiintynyt tällä palstalla välillä jonain muuna henkilönä eli ns. valehdellut. Ketä minä sillä loukkasin? tuskin ketään.

Kyllähän tänne mahtuu, eli ei täältä pois tarvitse lähteä. Provoilu ja valehteleminen on vaan sellainen juttu, että jos/kun et tee sitä hyvin ja kaikesta paistaa läpi valehtelu, niin ei sillä se keskusteluun tuoma asiasi edisty millään tavalla.

Jatka kirjoittelua omana itsenäsi. Tervetuloa palstalle.

Tuohan on hauska juttu. :D

Kyllä täällä mahtuu yksi 17 v. masikka olemaan ihan hyvin. Et sä ole ensimmäinen sen ikäinen lapseton joka tänne kirjoittelee.

Emmä esimerkiks haluais sitä jos puran tänne mun tuntemuksia jollekkin vanhemmalle ihmiselle kiusaamisesta, niin esimerkiks joku niistä mun kiusaajista seikkailee täällä kanssa ja tunnistaa ne viestit..

Siks pitäis kunnioittaa sitä että jos joku paikka on periaatteessa ikäihmisille tarkotettu, ettei nuoret mee pilaamaan niitäkin ja mellastamaan sinne.

[QUOTE="vieras";28166319]No olipa todellinen yllätys, eilisen aloituksen kirjoitustyylistä kävi heti selväksi, että olet nuori.[/QUOTE]

Kun piti ruveta mulle rääkymään ja pilata sekin keskustelu lasten hyväksikäytöstä. Mulle tuli tosi paha mieli siitä.

[QUOTE="strawberry";28166401]Kun piti ruveta mulle rääkymään ja pilata sekin keskustelu lasten hyväksikäytöstä. Mulle tuli tosi paha mieli siitä.[/QUOTE]

Rääkymään? Taidat olla tavallista tyhmempi 17-vuotias. Et sinä loukannut minua lainkaan valehtelemalla anonyymissä nettikeskustelussa.

[QUOTE="vieras";28166392]Kyllähän tänne mahtuu, eli ei täältä pois tarvitse lähteä. Provoilu ja valehteleminen on vaan sellainen juttu, että jos/kun et tee sitä hyvin ja kaikesta paistaa läpi valehtelu, niin ei sillä se keskusteluun tuoma asiasi edisty millään tavalla.

Jatka kirjoittelua omana itsenäsi. Tervetuloa palstalle.[/QUOTE]

Tulen takaisin sitten jonain päivänä kun olen kunnolla aikuinen ja mulla on omia lapsia. Sillon tämä palsta on mulle ajankohtanen. Mä haluan omalta osalta kunnioittaa kanssa ihan sellasta periaatetta, että tämä pysyis aikuisten palstana ja täällä näkyis kirjotuksissa se aikuisten järkevyys, eikä sellanen lapsellinen teineys... koska jos tääkin palsta muuttuis sellaseks teinien pelkäksi mellastus paikaksi, niin mistä vois joku lapsi tai nuori hakea sitten yhtä helposti vaikkapa tukea jos ei halua omille vanhemmilleen kotona puhua tai mennä sairaalaan heti jonnekin ammattilaisen juttusille?

[QUOTE="strawberry";28166393]Emmä esimerkiks haluais sitä jos puran tänne mun tuntemuksia jollekkin vanhemmalle ihmiselle kiusaamisesta, niin esimerkiks joku niistä mun kiusaajista seikkailee täällä kanssa ja tunnistaa ne viestit..

Siks pitäis kunnioittaa sitä että jos joku paikka on periaatteessa ikäihmisille tarkotettu, ettei nuoret mee pilaamaan niitäkin ja mellastamaan sinne.[/QUOTE]

Ikäihmisille? :D Tää onkin eka kerta kun mua sanoo joku ikäihmiseksi. Joo, mee vaan takas sinne Demille, tosiaan.

[QUOTE="vieras";28166419]Rääkymään? Taidat olla tavallista tyhmempi 17-vuotias. Et sinä loukannut minua lainkaan valehtelemalla anonyymissä nettikeskustelussa.[/QUOTE]

Tein aloituksen netissä kohdistuvaan lasten hyväksikäyttöön randomi.fi sivustolla. Jos en loukannut, miksi piti pilata sitten sekin keskustelu hyvästä aiheesta rupeamalla puhumaan vaan minusta, että minä oon provo ja valehtelija?

[QUOTE="strawberry";28166440]Tein aloituksen netissä kohdistuvaan lasten hyväksikäyttöön randomi.fi sivustolla. Jos en loukannut, miksi piti pilata sitten sekin keskustelu hyvästä aiheesta rupeamalla puhumaan vaan minusta, että minä oon provo ja valehtelija?[/QUOTE]

Koska sinä olet.

[QUOTE="strawberry";28166440]Tein aloituksen netissä kohdistuvaan lasten hyväksikäyttöön randomi.fi sivustolla. Jos en loukannut, miksi piti pilata sitten sekin keskustelu hyvästä aiheesta rupeamalla puhumaan vaan minusta, että minä oon provo ja valehtelija?[/QUOTE]

Olisit aloittanut keskustelun omana itsenäsi. Silloin ihmiset olisivat keskittyneet itse asiaan.

Luuletko tosiaan että joku on sut tosissaan ottanut?? :)

Mutta toki olet tervetullut jatkamaan keskustelua.

Piti sitten käydä muokkaamassa tuota viestiä, että siitä tulisi muka jotenkin positiivinen. Ei, ei mua tarvitse tosissaan ottaa, ei ota nimittäin kukaan. Ei varmasti edes oman ikäiset, jos ne tietäis mitä tekisin, niin varmasti nauraisivat vaan minulle. Ainut mitä toivon, että vanhemmat ois tosiaan ottanut tosissaan sen että randomi.fi sivustolla liikkuu aikamoisia pedareita kalastelemassa teidän lapsia.

No siinä oli hyvä esimerkki siitä, että kun alat valehdella, ja vielä huonosti, niin se itse asia jää sen varjoon. Kirjoita omana itsenäsi tai opettele valehtelemaan paremmin.

[QUOTE="strawberry";28166474]Oli ehkä hiukan huono sana valinta, mutta tarkoitin niinkun että paljon vanhemmille ihmisille kuin teinit.

Enkä tosiaan sitä Demiä valitettavasti edelleenkään käytä. :)[/QUOTE]

Ehkä sun pitäis, ettei teinit ala mellastaa täällä.

[QUOTE="strawberry";28166461]Piti sitten käydä muokkaamassa tuota viestiä, että siitä tulisi muka jotenkin positiivinen. Ei, ei mua tarvitse tosissaan ottaa, ei ota nimittäin kukaan. Ei varmasti edes oman ikäiset, jos ne tietäis mitä tekisin, niin varmasti nauraisivat vaan minulle. Ainut mitä toivon, että vanhemmat ois tosiaan ottanut tosissaan sen että randomi.fi sivustolla liikkuu aikamoisia pedareita kalastelemassa teidän lapsia.[/QUOTE]

Ei, vaan sitten vasta luin viestisi kokonaan että olet lähdossä pois joten tulin sen siihen lisäämään. :)

Ja siksi sinä olet sitä p*skaa niskaasi saanut koska olit niin läpiluettava feikkaaja, ja samaan aikaan läpi paistoi että olet oikeasti tosi nuori. Koskaan ei kannata yrittää esittää liian vaikeaa feikkiä, se menee pilalle yleensä aina.

Ainakin olen koittanut kirjoittaa hyvää tekstiä. :D Pistää isot alkukirjaimet kohdalleen, pisteet, pilkut ja niin edelleen. Ehkäpä se on sitten tämä paska ajatusmaailma, mutta näytänhän minä saavan nytkin paskaa niskaan vaikka tunnustin eli ei sekään mitään muuttanut :) yritin kertoa myöskin sen miksi sitä teen. Siksi koska olen yksinäinen ja minulla on tylsää ja haluan välillä paeta todellisuutta.

Mua niin harmittaa tavallaan, että monikaan ei oikein käsitä anonyymin kekustelun hyviä puolia: Iällä, ulkonäöllä, sosiaalisella statuksella ymv ei ole mitään merkitystä kun keskustellaan internetissä anonyymisti.
Asioista keskustelu on asioista keskustelua monella tasolla ja tällaisella(kin) saitilla kirjoittelevat ihmiset ovat täsmälleen samalla viivalla, jos ovat anonyymeja.

[QUOTE="strawberry";28166490]Ainakin olen koittanut kirjoittaa hyvää tekstiä. :D Pistää isot alkukirjaimet kohdalleen, pisteet, pilkut ja niin edelleen. Ehkäpä se on sitten tämä paska ajatusmaailma, mutta näytänhän minä saavan nytkin paskaa niskaan vaikka tunnustin eli ei sekään mitään muuttanut :) yritin kertoa myöskin sen miksi sitä teen. Siksi koska olen yksinäinen ja minulla on tylsää ja haluan välillä paeta todellisuutta.[/QUOTE]

Sen sun nuoruuden kuulee siitä että olet niin epävarma.

[QUOTE="vieras";28166451]Koska sinä olet.[/QUOTE]

Jossain kaksplus.fi nettipalstalla. Olenko joku sinun lähiomainen kun sulle on niin suuri merkitys sillä että minä vähän huijasin? emmä sillä tahtonut satuttaa ketään, eikä mun tekemät aloitukset olleet edes sellaisia jotka ois satuttaneet pahasti jotakin! miettikääpä niitä ihmisiä jotka kirjoittaa esimerkiks tänne vieraana ja saattaa haukkua jonkun aloituksen aloittajaa hyvinkin herkistä ja henkilökohtaisista aiheista kun toinen haluaisi tukea. Minä en sentään ole sellainen, pidin vähän vaan hupia. Eihän se valehtelu ole moraalisesti oikein, mutta minusta on ärsyttävää jos tälläkin palstalla on joku moraalipoliisi jatkuvasti kyttäämässä ja neuvomassa toisia että mikä on oikein tehdä ja mikä ei? Eikö netissä saa välillä irrotella ja päästellä paineita ja ehkä leikkiä jotain muutakin mitä ei välttämättä itse ole, kunhan se ei satuta toisia?

[QUOTE="strawberry";28166490]Ainakin olen koittanut kirjoittaa hyvää tekstiä. :D Pistää isot alkukirjaimet kohdalleen, pisteet, pilkut ja niin edelleen. Ehkäpä se on sitten tämä paska ajatusmaailma, mutta näytänhän minä saavan nytkin paskaa niskaan vaikka tunnustin eli ei sekään mitään muuttanut :) yritin kertoa myöskin sen miksi sitä teen. Siksi koska olen yksinäinen ja minulla on tylsää ja haluan välillä paeta todellisuutta.[/QUOTE]

Asenne, tyttöpieni, asenne.... Ja tyyli millä kirjoitetaan. Sillä pärjää aika pitkälle. Provosoivasti voi kirjoittaa mutta sitten pitää olla valmis seisomaan sanojensa takana, ja jos on väärässä niin on hyvä jos senkin pystyy tunnustamaan.

[QUOTE="strawberry";28166516]Jossain kaksplus.fi nettipalstalla. Olenko joku sinun lähiomainen kun sulle on niin suuri merkitys sillä että minä vähän huijasin? emmä sillä tahtonut satuttaa ketään, eikä mun tekemät aloitukset olleet edes sellaisia jotka ois satuttaneet pahasti jotakin! miettikääpä niitä ihmisiä jotka kirjoittaa esimerkiks tänne vieraana ja saattaa haukkua jonkun aloituksen aloittajaa hyvinkin herkistä ja henkilökohtaisista aiheista kun toinen haluaisi tukea. Minä en sentään ole sellainen, pidin vähän vaan hupia. Eihän se valehtelu ole moraalisesti oikein, mutta minusta on ärsyttävää jos tälläkin palstalla on joku moraalipoliisi jatkuvasti kyttäämässä ja neuvomassa toisia että mikä on oikein tehdä ja mikä ei? Eikö netissä saa välillä irrotella ja päästellä paineita ja ehkä leikkiä jotain muutakin mitä ei välttämättä itse ole, kunhan se ei satuta toisia?[/QUOTE]

Niinhän ne arvostelijatkin tekevät...

Yhteistyössä