M
miks niin hermona joskus
Vieras
Meidän 1v1kk tyttö alkaa aina kitisemään (tai no aina ja aina, 90% kerroista) kun laitetaan häntä autoistuimeen. Huuto alkaa jo oven avatessa, joskus rauhoittuu heti istuuduttuaan mut monesti kiukkuaa myös "kahlinnan" ajan. Ei laita vastaan kylläkään, antaa laittaa vyöt ja remelit mutta selkeästi ääneen protestoi ettei tällasessa tarttis kyllä istua, ja ymmärtäähän sen, onhan se inhottavaa ahtaa niitä henkseleitä ja vielä jos on haalaria tai toppapukua ni onhan se tukalaa, kyllä muakin ahdistaisi.. Mutta minä hermostun aina kun se huuto tulee, joskus enemmän ja joskus vähemmän-- koskaan en ole tytölle huutanut tai mitään mutta välillä tulee hermostuneesti "tiuskaistua" että äläs nyt kiukuttele siinä, ei mitään hätää, hyshys." Suurimman osan koitan vaan saada homman tehtyä mahd pian mut on alkanu ahdistaa koko autoilu kun se karju tulee sieltä varmana.
Saako noin pieneen hermostua?? Tosiaan koskaan en ole huutanut, tehnyt mitään enkä edes harkinnut, mut ylipäätään se että tulee sellanen ÄÄÄÄÄHHH!!!!! - olo, mulla on ihan kamala olo siitä koska tyttö on maailman ihanin ja rakkain <3 <3
Sama pätee myös hanskojen laittoon, inhoaa sitä sydämensä pohjasta ja vetää käsiä pois vaikka olis vaan tumput eikä pujoteltaisi sormia. Mä en vaan jaksaisi kuunnella sitä kiukuttelua! (..ja siitä tulee sit ihan paskamutsi- olo...) sekä toisinaan vaipanvaihtoon, ei malttaisi seistä paikallaan sen aikaa että saan housuvaipat pujotettua ja housut takas päälle, ja kun otan tytön takas paikalleen ni huuto siitä taas tulee.
Voinko mä olla vaan että "voivoi, tää pitää nyt tehdä vaikka kuinka kiukuttaisi." ??? Mä en tahdo muuttua sellaseksi megapehmoksi että "ai et tykkää, ei sitten..." mut joskus vaan ei jaksaisi sitä karjumista.
Saako noin pieneen hermostua?? Tosiaan koskaan en ole huutanut, tehnyt mitään enkä edes harkinnut, mut ylipäätään se että tulee sellanen ÄÄÄÄÄHHH!!!!! - olo, mulla on ihan kamala olo siitä koska tyttö on maailman ihanin ja rakkain <3 <3
Sama pätee myös hanskojen laittoon, inhoaa sitä sydämensä pohjasta ja vetää käsiä pois vaikka olis vaan tumput eikä pujoteltaisi sormia. Mä en vaan jaksaisi kuunnella sitä kiukuttelua! (..ja siitä tulee sit ihan paskamutsi- olo...) sekä toisinaan vaipanvaihtoon, ei malttaisi seistä paikallaan sen aikaa että saan housuvaipat pujotettua ja housut takas päälle, ja kun otan tytön takas paikalleen ni huuto siitä taas tulee.
Voinko mä olla vaan että "voivoi, tää pitää nyt tehdä vaikka kuinka kiukuttaisi." ??? Mä en tahdo muuttua sellaseksi megapehmoksi että "ai et tykkää, ei sitten..." mut joskus vaan ei jaksaisi sitä karjumista.