Huono itsetunto,mitään tehtävissä??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kauris"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kauris"

Vieras
Minulla on ongelma josta ei tiedä kukaan,mietin ja murehdin asiaa yksinäni ja haluan jakaa sen jonkun kanssa.
Pidän itseäni tyhmänä,rumana,aikaansaamattomana,kauheana ihmisenä.Minulla on kavereita,ystäviäkin,mies ja lapsia ja moni varmasti heistä ajattelee että voin hyvin mutta näistä asioista en ole ilennyt puhua edes aviomiehelleni :(
Kadehdin ihmisiä,heitä on lähipiirissäni paljon,jotka ovat sanavalmiita,saavat muut nauramaan,ovat kauniita ja saavat muilta huomiota.Ainut milloin tunnen itseni tälläiseksi on kun otan muutaman alkoholi juoman mutta en kuitenkaan paljon juo vaikka voisi kuvitella että tekisin sitä paljon. Huomaan että mietin tätä asiaa kausittain,välillä menee paremmin ja olen suht sinut sen kanssa etten vaan ole tälläinen ihminen mutta nyt taas olen rääkännyt omaa mieltäni monta viikkoa asian takia...
Pitäisikö varata aika johonkin asiantuntijalle vai juttelisinko esim.mieheni tai ystävän kanssa? mutta en halua vain kuulla heiltä sitä että olet sinä kaunis ja fiksu jne...saatan sanoa että niinpä kai mutten mielessäni niin ajattele...
Olenko ainut joka tuntee näit?

Jospa aloitat juttelemalla hyvän luotettavan ystävän kanssa. Jollei se auta, sitten joku terapeutti kehiin.
Jokaisella on oikeus nauttia elämästään täysin rinnoin. Tuommoinen itse-lyttäys vie kaikki energiat...

Mutta kyllähän terapiassakin "työn" joutuu tekemään itse. Siis jutella oman itsensä kanssa, mitä mä haluan ja alkaa kääntämään ajatuksiaan myönteisiksi. Ajatuksen voima on nimittäin mahtava!
Minä olen hyvä ja osaan mitä tarvitsen. Olen ihana ja hyvä tyyppi ;-)

Yhteistyössä