HUONEPELIÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
mitä uudessa pelissä pitää tehdä yläkerran kivelle ja laatalla makaavalle kissalle?

sillä vasaralla kissan vieressä oleva laatta rikki vai onko leka mutta kuitenkin. sen saa yläkerrasta jonne pääsee sen patsaan puolelta

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
mihis ne tikut tulee mitkä sai siitä kissan laatan alta?

mä en tiiä. itekin mietin sitä. joko olet löytäny salahuoneen ja saanu sen alttarin auki. ja ampunu jousella? jos sä tarkottat niitä puujuttuja niin ne tulee siihen oven pieleen missä on ne laatikot. niiät kun kerran pyöräytät niin saaat ne lohikäärmepatsaat ylös ja sitten niistä jaloista saa lisää outoja tavaroita

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
http://www.oyunlar1.com/online.php?flash=2422 mä alotin just tän.. Nallekarhu selviskö sulle koskaan niitten kuutioitten tarkoitus?

miten oot edenny
oon iahn jumissa kolikkon ja narun, kiikareiden ja jonkun pultin kanssa, niin ja keltainen paperi.
oon soitellu niihin kaikkiin numeroihin ja saanu selville kopin numeron....

niin mäkin jumituin siihen.. :) yritin painella sitä kopin numeroa, kun ne kysy niissä numeroissa jotain koodia, mut ei onannu.. sit oon myös kattonut kiikareilla ulo. Muuta en oo saanut tehtyä:(

no niin nyt löytyi keltainen lappu jossa numeroita, mutta miten ihmeessä pystyn soittamaan niihin numeroihin kun joku ääni siellä sanoo koko ajan jotain asiaa josta en saa selvää, pitäskö mun löytää jostain kolikoita tms?

Yhteistyössä