Alkuperäinen kirjoittaja p:en kyllä enään muista.. painelin niitä vaan ihan miten sattuu ja se piippas ja ovi aukes.![]()
mulla ei toimi kuulokkeet. ei piippaa kun päässä vaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja p:en kyllä enään muista.. painelin niitä vaan ihan miten sattuu ja se piippas ja ovi aukes.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Löysikö kukaan sitä valkoista avainta? Se johto taitaa olla kaapissa alimmassa lokerossa...
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Siis miten ihmeessä sä löysit sen valkoisen avaimen sieltä huoneesta? Kun mä en uskalla painaa ovesta jos joudun taas lentokentälle.. Eikä siellä huoneessa näytä olevan muuta... Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Löysikö kukaan sitä valkoista avainta? Se johto taitaa olla kaapissa alimmassa lokerossa...
Löysin valkoisen avaimen huoneesta jossa oli ovi joka meni lentokentälle. avaimella sai auki laatikon kaapista ja siellä oli toinen laatikko. ipod videossa olleet symbolit piti laittaa oikeaan järjestykseen. sai jakoavaimen ja johto löytyi tikkaista. johto kiinni kaiuttimeen ja kuuntelin musiikkia (sain kuulokkeet toimimaan!!!) ja siellä oli ovikoodi. Kukaan ei varmasti ole enää hereillä mutta oli ihan pakko hehkuttaa!!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Löysikö kukaan sitä valkoista avainta? Se johto taitaa olla kaapissa alimmassa lokerossa...
Löysin valkoisen avaimen huoneesta jossa oli ovi joka meni lentokentälle. avaimella sai auki laatikon kaapista ja siellä oli toinen laatikko. ipod videossa olleet symbolit piti laittaa oikeaan järjestykseen. sai jakoavaimen ja johto löytyi tikkaista. johto kiinni kaiuttimeen ja kuuntelin musiikkia (sain kuulokkeet toimimaan!!!) ja siellä oli ovikoodi. Kukaan ei varmasti ole enää hereillä mutta oli ihan pakko hehkuttaa!!! :wave:
Ei löydy tikkaista (mistään niistä) mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:oon jumissa taas samassa kohtaa. Mulla on 2 ruuvia, se tukirauta, joku tulppa tms., ruuvimeisseli ja ipod. sitä nappia vai mikä lie joka on yläkerrassa siellä pupunkuvan takana en osaa painaa. olen kokeillut laittaa sinne ruuvejakin mutta ei onnistu mikään. Lahjan voi viedä postiinkin mutta se on easy escape.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:auttakaas ny siinä pupupelissä, mistä saa avaimen ja kuinka ovikoodin saa selville?