M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mai:missä kohdassa oot?
oon saanu peilin paikalleen, pehmolelun tuoliin istumaan, 2 laatikkoa auki. sängyn alla on joku paristo(?) jota en kuitenkaan saa otettua
Alkuperäinen kirjoittaja Tsiisus:Alkuperäinen kirjoittaja mai:missä kohdassa oot?
oon saanu peilin paikalleen, pehmolelun tuoliin istumaan, 2 laatikkoa auki. sängyn alla on joku paristo(?) jota en kuitenkaan saa otettua
mä oon käyttänu sinisen ja keltasen avaimen,keltasen avaimen laatikosta löyty pallo,pariston sain mopilla sängyn alta,peilin saanu paikalleen,pehmolelua en oo saanu laitettuu paikoillee
Alkuperäinen kirjoittaja mai:Alkuperäinen kirjoittaja Tsiisus:Alkuperäinen kirjoittaja mai:missä kohdassa oot?
mä oon käyttänu sinisen ja keltasen avaimen,keltasen avaimen laatikosta löyty pallo,pariston sain mopilla sängyn alta,peilin saanu paikalleen,pehmolelua en oo saanu laitettuu paikoillee
mistä löysit mopin?!
Alkuperäinen kirjoittaja Tsiisus:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Alkuperäinen kirjoittaja Tsiisus:Alkuperäinen kirjoittaja mai:missä kohdassa oot?
mistä löysit mopin?!
sehä täs onkin niin ikävää et mä en yhtää muista mistä se tuli mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:moppi on kirjoituspöydän vieressä..nurkassa.
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:ootteko pehmolelusta ottaneet avaimen?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Olikohan moppi kirjoituspöydän ja seinän välissä?
Mitä noilla pikkuleikkureilla, vai mitkä ne on, tehdään? Enkä saa sitä nukkea mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:pitää leikata pehmolta pää :/ sit se pitää korjata ti mä ainaki korjasinootteko löytäny toista patteria siihen pehmoon?