huonepeliä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mitä siellä 529 paikassa pitää tehdä? en osaa tehdä siellä yhtään mitään.. huomasin kans nyt ton jutun, noista palikoista, mulla se ensimmäinen tais olla vielä alhaalla, muut ylhäällä

Saikko sie ne kellot oikeeseen järjestykseen?
Meinaan en saa millään niitä kaikkia palikoita ylös.

siis miten niin oikeaan järjestykseen? mä en mielestäni ole löytänyt ku kolme kelloa ja ajattelin sit että se yks on vielä löytymättä niin että se on vielä siksi alhaalla :/

mistäs sä muuten sen lataushommelin löysit?

aattelin jo että siula on riittänyt ne kolme palikkaa ylhäällä :D :D Eli en ole minäkään neljättä kelloalöytänyt mistään.

Jaa, mikä lataushommeli?

mitä tarvii ladata, selitit tuolla ylempänä

hei, mitä kaikkea tavaraa sulla nyt on? mulla on se ruuvari, vasara, koeputki (mikä käytettiin jo aikaisemmin alussa ) cd-levy, veitsi, muistiinpanot, ne siniset pallot (10/21 ),se sininen lätyskä, kulmioviivaimen näköinen juttu, sytkäri.. mitä sulla on?

Mistä ton ladattavan lampun ja kulmaviivotin systeemin löytää?

Muuten samoja kamoja ja 12 palleroa.

no tota lamppua mulla ei ole, mutta sen kulmaviivainsystemmin saa sieltä "kivipaikasta", mä en ole ihan varma, mutta mä luulisin että sillä oli paljonkin tekemistä sen kanssa että kun siellä on ne palikat mitkä nousee ja laskee niin niitä mä rämpyttelin aika kauan..

no tota lamppua mulla ei ole, mutta sen kulmaviivainsystemmin saa sieltä "kivipaikasta", mä en ole ihan varma, mutta mä luulisin että sillä oli paljonkin tekemistä sen kanssa että kun siellä on ne palikat mitkä nousee ja laskee niin niitä mä rämpyttelin aika kauan..

Mihinkä sen sielä pitäs ilmestyä.

jee!!! mä löysin sen koiran!! se on siellä kivipaikassa kun menee alas siitä missä on ne nousevat ja laskevat palikat!! sinne kuuluu se kulmaviivainjuttukin.. prkl että on muuten pitkä peli.. se oli vasta ensimmäinen sellainen ja niitä pitää olla neljä..

Mihinkä sen sielä pitäs ilmestyä.

kun meet niitä portata ylös takas niin siihen yläpuolelle

Yhteistyössä