Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:vai täällä on vielä peli käynnissä?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Voiskohan sitä vähän apuja saada, ihan jumissa...
Tuolla kun löytyy noita kelloja mitä soittaa ja sielä yhessä paikassa sitten nousee kans palikoita, niin missä on neljäs kello? Olen löytänyt niitä labrasta, ancien sectionista ja laivasta.
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Nuo neljä palikkaa, kolme on alhaalla, enkä tiä kuin saa vimpan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Se punainen alue.. Niitä kelloja kun soittaa mitkä on ympäri peliä kolme kpl, ni ne palikat nousee ja laskee, luultavasti ne pitää saada kaikki ylös et siinä sivussa oleva luukku aukeaa. 462 on sinne koodi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Siellä pitää olla semmonen sulake joka käytetään tossa laturissa ja sillä sillä sit "viedään" virta noihin ihme vekottimiin. Sulake tahi ladattava lamppu oikeemmin se on chargedcoil![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mitä siellä 529 paikassa pitää tehdä? en osaa tehdä siellä yhtään mitään.. huomasin kans nyt ton jutun, noista palikoista, mulla se ensimmäinen tais olla vielä alhaalla, muut ylhäällä
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mitä siellä 529 paikassa pitää tehdä? en osaa tehdä siellä yhtään mitään.. huomasin kans nyt ton jutun, noista palikoista, mulla se ensimmäinen tais olla vielä alhaalla, muut ylhäällä
Saikko sie ne kellot oikeeseen järjestykseen?
Meinaan en saa millään niitä kaikkia palikoita ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mitä siellä 529 paikassa pitää tehdä? en osaa tehdä siellä yhtään mitään.. huomasin kans nyt ton jutun, noista palikoista, mulla se ensimmäinen tais olla vielä alhaalla, muut ylhäällä
Saikko sie ne kellot oikeeseen järjestykseen?
Meinaan en saa millään niitä kaikkia palikoita ylös.
siis miten niin oikeaan järjestykseen? mä en mielestäni ole löytänyt ku kolme kelloa ja ajattelin sit että se yks on vielä löytymättä niin että se on vielä siksi alhaalla :/
mistäs sä muuten sen lataushommelin löysit?