J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Kukaan keksinyt koodia tuohon rasiaan? Kolminumeroinen.
Saatko sä ees tulemaan siihen mitään numeroita?
Mulla ne nollat ei ees vaihdu..
Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Kukaan keksinyt koodia tuohon rasiaan? Kolminumeroinen.
Pelasin tanaan aikaisemmin just tan lapi. Siihen pitaa ensin loytaa vihje ennenkun siihen laatikkoon saa numerot. Se vihje loytyy siella missa on se jauhopussi hyllylla, sen hyllyn vasemmalla puolella on sellanen tumma motikka, paina sita. Sielta seinan ja lattian rajasta loytyy teksi. Sitten sen jalkeen laatikkoon pitaa syottaa kissan, naisen ja tuolin jalanjalkien lukumaara.
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Kukaan keksinyt koodia tuohon rasiaan? Kolminumeroinen.
Pelasin tanaan aikaisemmin just tan lapi. Siihen pitaa ensin loytaa vihje ennenkun siihen laatikkoon saa numerot. Se vihje loytyy siella missa on se jauhopussi hyllylla, sen hyllyn vasemmalla puolella on sellanen tumma motikka, paina sita. Sielta seinan ja lattian rajasta loytyy teksi. Sitten sen jalkeen laatikkoon pitaa syottaa kissan, naisen ja tuolin jalanjalkien lukumaara.
:flower: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:kissalla 2 naisella 6 mut mikä on tuolin luku???
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:En ole keksinyt haaville käyttöä, en saanut sillä edes sitä tähteä tms. siitä oikeanpuoleisesta katulampusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Joko olet saanut majakan hissin ovet auki? En ole löytänyt ruskeita tähtiä kuin keinun ylärimasta.