H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:ainaki sen yhden kaapissa olevan videon takana oli jotain.. en muista enää oliko siellä avain vai ruuvari. niin joo ja siellä "vaatehyllyllä" siivousvälineiden alla on varmaan ne sähkökaapelit tai jotai siel oli.sen pullon takana, kun siirrät sitä!
iteki ihan öönä..
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:ainaki sen yhden kaapissa olevan videon takana oli jotain.. en muista enää oliko siellä avain vai ruuvari. niin joo ja siellä "vaatehyllyllä" siivousvälineiden alla on varmaan ne sähkökaapelit tai jotai siel oli.sen pullon takana, kun siirrät sitä!
iteki ihan öönä..
joo, mä löysin kyl sieltä kaapista ne kaikki kamat ja sain ruuvarilla avattua siellä seinässä olevasta kaapista ne ruuvit, mut lukko on edelleen kiinni. Ja kaapli pysyy seinässä. Mihinköhän niitä sähkökaapeleita tarvitaan? mietin, että oisko jotain yhteyttä siinä ulkona seisovaan autoon?
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:ainaki sen yhden kaapissa olevan videon takana oli jotain.. en muista enää oliko siellä avain vai ruuvari. niin joo ja siellä "vaatehyllyllä" siivousvälineiden alla on varmaan ne sähkökaapelit tai jotai siel oli.sen pullon takana, kun siirrät sitä!
iteki ihan öönä..
joo, mä löysin kyl sieltä kaapista ne kaikki kamat ja sain ruuvarilla avattua siellä seinässä olevasta kaapista ne ruuvit, mut lukko on edelleen kiinni. Ja kaapli pysyy seinässä. Mihinköhän niitä sähkökaapeleita tarvitaan? mietin, että oisko jotain yhteyttä siinä ulkona seisovaan autoon?
mä en saa niitä ruuveja irti vaikka kuinka yritän.
ne saattais liittyä siihen autoon joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:mikähän se koodi siihen lukoon on... oon yrittäny työntää niit lukuja siit sähkökartasta, mut ei onnistu...
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:ainaki sen yhden kaapissa olevan videon takana oli jotain.. en muista enää oliko siellä avain vai ruuvari. niin joo ja siellä "vaatehyllyllä" siivousvälineiden alla on varmaan ne sähkökaapelit tai jotai siel oli.sen pullon takana, kun siirrät sitä!
iteki ihan öönä..
mä en saa niitä ruuveja irti vaikka kuinka yritän.
ne saattais liittyä siihen autoon joo.
rämpytä siinä ruuvien päällä niin ne aukee kyllä. Ei toi autokaan reagoi mihinkään...