Huonepeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kanssa vaan se nelonen...
Mä panin ne tikat sen julisteen (jonka takana se kassakaappi on) ukon sieraimiin :ashamed: Ja nyt mulla siis ei niitä enää ole, ja sillä kynällä sotkin sen julisteen, joten sitä tussiakaan en enää omista.

Mulla on se kirja jossa kuva, paperimytty jossa 4:n ja kuva siitä lampusta ja kynistä nuolineen. Tikat ja tussin olen käyttänyt, samoin kuin avaimet ja pinsetit sekä paperiveitsen.
Mistäs sä sen kasetin?
Niin ja nuita numeroitahan on joka paikassa, mutta että ne kävis kassakaapin koodiksi, pitänee olla samalla tyylillä kuin tuossa paperimytyssä on.
Se kirja on sängyn alla.

Kasetti tulee sootä kirjotuspöydän ylimmästä laatikosta, ei ole lukossa, se on sellai koko pöydän levynen laatikko, ja kirja on muistaakseni sängyn alla.. miten sen kassakaapin saa sen julisteen takaa esiin?

Alkuperäinen kirjoittaja MAX:
Mitä esineitä ootte löytäny? mulla ja oli tikat ja tussi, lisäks on kasetti, kirja, paperimytty (=4) ja valokuva, numeroita mulla on kyllä vaikka kuin...

juu ja sit mattoveitsi mulla jo on...missä se kasetti on?

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Mist saa paperiveitsen ja pinsetit ja AVAIMEN?

tän mäki haluaisin tietää! Ihan niinku siinä ihme kissajutussa mikä on siinä hyllyn alatasolla, siitä yhestä reiästä näkyy avain mut miten sen saa..

kato eka sitä hyllykköä sivusuunnasta, stereoiden takaa näkyy avain. aukase sillä laatikko, saat pinsetit. sitten pinseteillä nyppäät sen toisen avaimen sieltä ja sillä saa sen mattoveitsen...

Eka avain on mankan takana. Sillä saa laatikon auki, josta saa pinsetit. Niillä sitten se avain siitä koirasta pois ja taas saa laatikon auki ja paperiveitsen.
Mä löysin jonkun kolikon, mutta en saa sitä minnekään menemään.
Nuita numeroita olen löytänyt, mutta en ole selvittänyt että mikä numero mikäkin muoto on, muuta kuin sen yhden kolmion joka siinä paperissa on.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Mist saa paperiveitsen ja pinsetit ja AVAIMEN?

tän mäki haluaisin tietää! Ihan niinku siinä ihme kissajutussa mikä on siinä hyllyn alatasolla, siitä yhestä reiästä näkyy avain mut miten sen saa..

kato eka sitä hyllykköä sivusuunnasta, stereoiden takaa näkyy avain. aukase sillä laatikko, saat pinsetit. sitten pinseteillä nyppäät sen toisen avaimen sieltä ja sillä saa sen mattoveitsen...

KIITOS

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Eka avain on mankan takana. Sillä saa laatikon auki, josta saa pinsetit. Niillä sitten se avain siitä koirasta pois ja taas saa laatikon auki ja paperiveitsen.
Mä löysin jonkun kolikon, mutta en saa sitä minnekään menemään.
Nuita numeroita olen löytänyt, mutta en ole selvittänyt että mikä numero mikäkin muoto on, muuta kuin sen yhden kolmion joka siinä paperissa on.

missä on kolikko?

Yhteistyössä