V
vieras2
Vieras
kyllä se näkyy =) eihän sulla ole vaan päällä se missä näkyy ne kerätyt tavarat,ne kun ei näy niin sillon se reuna näkyy...sekavaa(ko)???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos vieras2. Siinä kävi just noin, hetki sitten huomasinja se koodi ei kelvannut ennnen kuin kasetti oli pistetty oikeaan paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja m:en saa kolikkoa lamppuun, mihin kohti sitä pitää sohia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:en saa kolikkoa lamppuun, mihin kohti sitä pitää sohia?
sillä kolikolla avataan se lampun kupu
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:en saa kolikkoa lamppuun, mihin kohti sitä pitää sohia?
ei aukee. oon rämpänny vaikka kuinka paljon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:kyllä se näkyy =) eihän sulla ole vaan päällä se missä näkyy ne kerätyt tavarat,ne kun ei näy niin sillon se reuna näkyy...sekavaa(ko)???
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:en saa kolikkoa lamppuun, mihin kohti sitä pitää sohia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:en saa kolikkoa lamppuun, mihin kohti sitä pitää sohia?
eli siis siihen missä on se lamppu sisällä minkä kupu on ruuveilla kiinni sen jälkeen laitat sen lampun pöydällä olevaan pöytälappuun
sammuta valot ja katso sitä kirjaa pöytälampun valossaAlkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja m:en saa kolikkoa lamppuun, mihin kohti sitä pitää sohia?
eli siis siihen missä on se lamppu sisällä minkä kupu on ruuveilla kiinni sen jälkeen laitat sen lampun pöydällä olevaan pöytälappuun
aukes, olin väärässä lampussa...siltikään en saa kassakaappia auki, vaikka kasetti on paikoillaan jne. pitääkö sille kirjalle tehdä jotain (siis sille missä on se mies)?