Alkuperäinen kirjoittaja suikale:mulla ne oli erijärjestyksessä nyt kuin viimeks, mut yhessä kirjassa on se jonkin värinen neliö.. sen alle kun värität kynällä niin saat yhden tietää, eli sen väriseen neliöön tulee se kuva mikä ilmesty.. sit kissakuvan kehyksen väri ja kissa, sit se valkonen laatikko näyttää yhden siellä työpöydän alla, ja yksi on se oranssi ankka.. auttaako?
Voi kunpa olisi... Mä olen ihan vasta innostunut näistä! Tää oli mun toinen huonepeli minkä sain läpi asti. Muutamia muita olen yrittänyt mutta hermot on mennyt.Alkuperäinen kirjoittaja suikale:MS onko jotain hyvää tiedossa?
kiitti! päivä pelastettu!!Alkuperäinen kirjoittaja suikale:ketkä ei haluu apua kuuliin elkää lukeko..
vasemmalle puolelle ylhäältä katsottuna: ensimmäiseen = punainen-punainen
Toiseen riviin= musta-valkonen vihree
kolmanteen riviin= valkoinen, valkoinen
neljänteen= musta, vihree, vihree
auttaako yhtään? niin ja menikö ees oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja MiksiSiksi:EI ilmesty sammakko mulle ei sitten millään...
Huominenkin kyllä käy... Jos nyt aletaan pelaan niin sit voi yöunet jäädä vähiin kun pähkäillään jotain kuulien kaltaisia ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja suikale:MSyritän ettiä jotai.. vai pelataanko huomen?
Tuolta kyllä vois löytyäkin jotain kivaa...Alkuperäinen kirjoittaja suikale:MS löysin tälläsen sivun http://www.pointandclickgames.com/category/room-escape/
Mihin seinään??? Ihan ulapalla kyllä nyt olen...Alkuperäinen kirjoittaja tiia:juu sain nyt jonkinlaisen vaaan..pitääkö kuulat laittaa siihen vai seinään??