huonepeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on ja ne on lukuja siitä esperantokirjasta voin veikata. Ja joku ystävällinen vois kertoo mulle mitä noilla luvuilla sit tehdään, kirjahyllyn takana on jokin näppäimistö mut ei niitä oikein siihenkään voi sovittaa?

Mä varmaan olen aivan tampio mutta kolme palikkaa edelleen kateissa =/ Ja käsi on jo aivan puutunut näpyttelystä :D

Siis eka,toisen rivin vika ja alhaalta 4. palikka, mistähän nää löytyisi.

Osaisko joku vihjasta?

Miten joku on saanut lampun syttymään erilailla kun mä? mulla lukee kvinnulnulokkvardu ja lamppu syttyi ?

toisen rivin vika palikka ainakin sohvan takana, pöydän jalasta nurkkaan klikkaile vasemmalle

Kuutioita on tullut: sohvan takaa, teepurkista, kukkaruukuista, viherkasvien alta, kattoluukusta (2 kpl), levysoittimesta (3kpl), kirjoituspöydän takaa, tuolilta, paperirullien sisältä, ritilästä (2kpl), lippiksen alta, lasipallosta ja siltä avaimenreiästä näkyvältä naiselta. Sain 17 näin laskettuna, en enää muista mistä sit vielä löytyi yksi. Joku muu varmaan muistaa.

Kukaan keksinyt mitä tunkilla tehdään?

ARVATKAA voi !!!!!!!!!!!! Mä kuvittelin päivittäväni tän sivun niin päivitinkin sitten tuon huonepelin juuri siinä kun selvittelin hyllyn näppäimistöä !
Ei jumalauta nyt ratkeen :-D :-D

No mä nään ne silleensä, et siin on tyhjiä 'kuoppia' joihin ilmestyy vihreitä pompuloita. Kaikki kuopat pitää olla vihreenä.
Klikkaus jossain kohtaa muuttaa koko sen rivin - sekä vaaka- että pystyrivin - pompulat päinvastoin. Onnistuin jossain kohtaa saamaan tilanteen, jossa (vasen) pystyrivi oli tyhjä samoin kuin yksi vaakarivi. Siinä tilanteessa kun klikkaa sitä näiden rivien yhteistä pistettä, muuttuu kaikki vihreiks.

Jos onnistuu saamaan esim. niin, että jossain kulmassa on neliönä neljä tyhjää niin siitä pääsee eteenpäin klikkaamalla ulkonurkkaa, sitten viereen, sit sisänurkkaa

Mulla ei oo enää yhtään hauskaa eikä ole sullakaan kun tulet noihin vihreisiin nappuloihin !!! Miten voin äksytä yhdestä pelistä, mutta kun ei keksi niin ei keksi!!

Yhteistyössä