V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Minä keksin sen.. vihjeen saa, kun tiputtaa keskimmäisen taulun seinältä ja sammuttaa valot ja katsoo sitä taulun kohtaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:tossa sohvassa on oikeella puolella joku kohouma.. saako sen auki tai jtn?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Minä keksin sen.. vihjeen saa, kun tiputtaa keskimmäisen taulun seinältä ja sammuttaa valot ja katsoo sitä taulun kohtaa.![]()
joo näin sen mut ei aivot raksuta :headwall: ... auta pliide...
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Saa sen auki, kun saa avaimen... meinaa pääsin sinne ja nyt vastassa on paljon laatikoita. enkä tiiä mitä pitää etsiä.. :headwall:
Oiko luin taas... mattoveitsen saa sohvan oikealta puolelta nurkasta maton alta
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:joo, mutta siihen seinässä olevaan masiinaan tarvitset ruuvarin, joka löytyy sohvan vierestä kasvista. Kasvia pitää vaan ensin kastella pullossa olevalla vedellä
no ei mun vesikään kelpaa.. kokeillu ehkä tuhat kertaa ku se on ihan kuihtunut se kasvi