Kiitos :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:okei
Ylärivi: kuu, aurinko,tähti,puu
Alarivi: pisara,pilvi,kukka,kissa
Ja viimeinkin läpi
Kiitos :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:okei
Ylärivi: kuu, aurinko,tähti,puu
Alarivi: pisara,pilvi,kukka,kissa
ootko jo saanut sen toisen kissan hyppäämään ilmotustauluun ja saanu sen lapun sieltä? Sen ku olin tehny ni sen jälkeen se häntä käänty sivulle ja sit valot päälle ni häntä lähti irtiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Niinpä, ei liiku kissa, ei!Alkuperäinen kirjoittaja Samuli03:Miten sen hännän saa siltä kissalta? Oon klikkaillut ilman valoja, mutta mitään ei tapahdu!!!
Lappu on saatu, mutta häntä ei liiku.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootko jo saanut sen toisen kissan hyppäämään ilmotustauluun ja saanu sen lapun sieltä? Sen ku olin tehny ni sen jälkeen se häntä käänty sivulle ja sit valot päälle ni häntä lähti irtiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Niinpä, ei liiku kissa, ei!Alkuperäinen kirjoittaja Samuli03:Miten sen hännän saa siltä kissalta? Oon klikkaillut ilman valoja, mutta mitään ei tapahdu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Lappu on saatu, mutta häntä ei liiku.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootko jo saanut sen toisen kissan hyppäämään ilmotustauluun ja saanu sen lapun sieltä? Sen ku olin tehny ni sen jälkeen se häntä käänty sivulle ja sit valot päälle ni häntä lähti irtiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Niinpä, ei liiku kissa, ei!Alkuperäinen kirjoittaja Samuli03:Miten sen hännän saa siltä kissalta? Oon klikkaillut ilman valoja, mutta mitään ei tapahdu!!!
sillä puikolla klikkaat eka siihen tiskipöydän oikeeseen kulmaan, kissan pitää olla "hereillä" kun siihen klikkaaAlkuperäinen kirjoittaja annnas:mie en saa koko kissaa hyppää minnekää
Mattopuukolla auki se punainen rahi, mikä on meikkipöydän allaAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ei tajua. mikä kissoista pitää saada ilmoitustaululle ja mitä patterilla ja mattopuukolla ja mistä palat pisara ja pilvi?
mattopuukolla punasesta tuolista korttiAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ei tajua. mikä kissoista pitää saada ilmoitustaululle ja mitä patterilla ja mattopuukolla ja mistä palat pisara ja pilvi?
Mä kastelin sen ruukkujutun, mutta mitään ei tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet se hännän kääntymään kun valot on pois? Hitsi ku en yhtään tiedä mitä pitää olla tehtynä et sen hännän saa, ootteko kastellu sen kukkasen? Mä sain sen ihan vaan kokeilemalla
no, onkos se palapeli tehty?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä kastelin sen ruukkujutun, mutta mitään ei tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet se hännän kääntymään kun valot on pois? Hitsi ku en yhtään tiedä mitä pitää olla tehtynä et sen hännän saa, ootteko kastellu sen kukkasen? Mä sain sen ihan vaan kokeilemalla
Keittiön jätelajittelysysteemissä.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Missä patteri?
Juu on, ja siitä saatu numerokin käytetty.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:no, onkos se palapeli tehty?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä kastelin sen ruukkujutun, mutta mitään ei tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet se hännän kääntymään kun valot on pois? Hitsi ku en yhtään tiedä mitä pitää olla tehtynä et sen hännän saa, ootteko kastellu sen kukkasen? Mä sain sen ihan vaan kokeilemalla
Mitä teit kissalle, että häntä irtosi?Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Sain sen tikun ja kissan jääkaapin päälle. Kissan häntä irti. Mikä kissa hyppää ilmoitustaululle?
Kauko isoks ja sitten klikkailet sieltä sen vierestäAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:miksen saa patteria kaukkariin?
ei se vaan mee vaikka mistä klikkaisAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Kauko isoks ja sitten klikkailet sieltä sen vierestäAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:miksen saa patteria kaukkariin?