Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Onko muilla samaa, et osotin muuttuu monessa kohtaa, mut tavaraa ei kuitenkaan saa, esim jääkaapin päältä?
juu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Onko muilla samaa, et osotin muuttuu monessa kohtaa, mut tavaraa ei kuitenkaan saa, esim jääkaapin päältä?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:sainsen kissan jääkaapin päälle ja sieltä sai kortin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En saa niitä laatikoita auki
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:sainsen kissan jääkaapin päälle ja sieltä sai kortin
Miten?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:sainsen kissan jääkaapin päälle ja sieltä sai kortin
Miten?
sen puikon avulla pitää houkutella hyppäämään, eka tiskipöydälle ja sen jälkeen sinne jääkaapin päälle
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla nyt 2 avainta eikä käy minnee
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla nyt 2 avainta eikä käy minnee
Mulla oli yks ja se meni päiväkirjaan...
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:patterille en keksi käyttöä ja avaimia en saa sängyn alta
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:se tais tulla sieltä keittiöstä missä on 3 laatikkoa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:se tais tulla sieltä keittiöstä missä on 3 laatikkoa
Millä ihmeellä ne saa auki?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet sängyn alta jo ne avaimet? mä en
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet sängyn alta jo ne avaimet? mä en
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet sängyn alta jo ne avaimet? mä en
En mäkään. Koitan miettiä niitä kortteja laatikkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ootteko saaneet sängyn alta jo ne avaimet? mä en
En mäkään. Koitan miettiä niitä kortteja laatikkoon.
Multa puuttuu kortteja vielä kolme ja ilmeisesti kaks palapelin palaa..