Alkuperäinen kirjoittaja nedee:ei taida olla ukkoa minun nenäliinoissa |O alimman rivin ja toiseksi alimman rivin käyny jo monta kertaa läpi |O |O
soli muistaakseni kolmanneks alin rivi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:ei taida olla ukkoa minun nenäliinoissa |O alimman rivin ja toiseksi alimman rivin käyny jo monta kertaa läpi |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja nedee:ei taida olla ukkoa minun nenäliinoissa |O alimman rivin ja toiseksi alimman rivin käyny jo monta kertaa läpi |O |O
soli muistaakseni kolmanneks alin rivi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja nedee:ei taida olla ukkoa minun nenäliinoissa |O alimman rivin ja toiseksi alimman rivin käyny jo monta kertaa läpi |O |O
mikä rivi? missä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yks puu-ukkeli vasta, liukuoville en saa tehtyä mitään enkä senkin lukittua ovea auki. Auttakaa onnetonta, pliis.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten parioviin saa jotain valoja?!? Ei vaihdu vaikka miten klikkailis!
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja nedee:ei taida olla ukkoa minun nenäliinoissa |O alimman rivin ja toiseksi alimman rivin käyny jo monta kertaa läpi |O |O
mikä rivi? missä?![]()
siin pariovi kaapis oikeen oven takana
Alkuperäinen kirjoittaja tina:JESSS!! eka huonepeli minkä läpäisin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja minäää:uus
http://neutralxe.net/esc/vision_play.html