Huonepeli heti aamuun

Alkuperäinen kirjoittaja sonette20:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
kun pääsette siihen punaiseen huoneeseen niin sihen täytyy keksiä nelinumeroinen luku niin että ensimmäinen numero on 0 ja sitten kun sen saa oikein niin pääsee seuraavaan huoneeseen ja siellä laittaa oikeet asiat oikeille eläimille ja sitten pääsee viimeiseen kohtaan josta saa punaisen avaimen
Mutta miten sinne punaseen huoneeseen pääsee ? :eek: Mä pääsin siihen ovelle asti mikä vaihtaa väriä
se missä on se ovi joka vaihtaa väriä niin sen yläpuolella katossa on luukku.
Mä mitään luukkua löydä :eek: :eek: . Tarviiko sen oven olla jonku tietyn värinen tj ? Vai tarviiko siihen osua tolla ruuvimeisselilla tai tikulla mis on palloja ?

kun pääsette siihen punaiseen huoneeseen niin sihen täytyy keksiä nelinumeroinen luku niin että ensimmäinen numero on 0 ja sitten kun sen saa oikein niin pääsee seuraavaan huoneeseen ja siellä laittaa oikeet asiat oikeille eläimille ja sitten pääsee viimeiseen kohtaan josta saa punaisen avaimen
Mutta miten sinne punaseen huoneeseen pääsee ? :eek: Mä pääsin siihen ovelle asti mikä vaihtaa väriä
se missä on se ovi joka vaihtaa väriä niin sen yläpuolella katossa on luukku.
Mä mitään luukkua löydä :eek: :eek: . Tarviiko sen oven olla jonku tietyn värinen tj ? Vai tarviiko siihen osua tolla ruuvimeisselilla tai tikulla mis on palloja ?
Siin ei saa olla ovee vaan musta aukko.
Mä taas oon saanu 3 eläinluukkua auki, nyt mulla ei ole enää tavaroitaka.
Mitäs ny?
Mitä siinä yhessä huoneessa olevalle harmaalle neliölle pitää tehä, siinä nousee vähän matkaa palkki..?

mikä on-of kytkin?
mulla on jäljellä teippirulla, mihin käytetään?
Oon myös löytäny pari luukkua, mutta en saa auki.
Mitä mahtaa olla löytämäti? Tuolin oon vieny paikalleen ja nuottipapereita 2kpl. Päiväkirjasta en tajua mitään, enkä siitä numerosarjajutusta..
Hitsi, oon taas ihan jumissa.

Yhteistyössä