joo löysinkin ja pääsin läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:siel lipaston ylimmäst laatikosta..
Mä mitään luukkua löydä . Tarviiko sen oven olla jonku tietyn värinen tj ? Vai tarviiko siihen osua tolla ruuvimeisselilla tai tikulla mis on palloja ?Alkuperäinen kirjoittaja sonette20:se missä on se ovi joka vaihtaa väriä niin sen yläpuolella katossa on luukku.Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mutta miten sinne punaseen huoneeseen pääsee ? Mä pääsin siihen ovelle asti mikä vaihtaa väriäAlkuperäinen kirjoittaja sonette20:kun pääsette siihen punaiseen huoneeseen niin sihen täytyy keksiä nelinumeroinen luku niin että ensimmäinen numero on 0 ja sitten kun sen saa oikein niin pääsee seuraavaan huoneeseen ja siellä laittaa oikeet asiat oikeille eläimille ja sitten pääsee viimeiseen kohtaan josta saa punaisen avaimen
Siin ei saa olla ovee vaan musta aukko.Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mä mitään luukkua löydä . Tarviiko sen oven olla jonku tietyn värinen tj ? Vai tarviiko siihen osua tolla ruuvimeisselilla tai tikulla mis on palloja ?Alkuperäinen kirjoittaja sonette20:se missä on se ovi joka vaihtaa väriä niin sen yläpuolella katossa on luukku.Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mutta miten sinne punaseen huoneeseen pääsee ? Mä pääsin siihen ovelle asti mikä vaihtaa väriäAlkuperäinen kirjoittaja sonette20:kun pääsette siihen punaiseen huoneeseen niin sihen täytyy keksiä nelinumeroinen luku niin että ensimmäinen numero on 0 ja sitten kun sen saa oikein niin pääsee seuraavaan huoneeseen ja siellä laittaa oikeet asiat oikeille eläimille ja sitten pääsee viimeiseen kohtaan josta saa punaisen avaimen
Juu, muistinki just, että otin sen sillä..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Magneetilla saa rahan kirjeen takaa.
Multako kysyit?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Onko sulla avaimet kukkaruukusta ja ikkunalaudalta?
ei tietoa... mikäs tuon on-off kytkimen merkitys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten ton toisen pallon saa väistymään? toinen väistyi kun antoi kukan.