Huomio kaikki kakkuexpertit!!!!

Kertokaapa täytyykö marsipaanin alle laittaa sitä kreemiä, jos päällystää koko kaukun marsipaanilla???

Mitäs sit jos laitankin tavallista kermaa alle? Kuinkas sitten käy? Esikoisen 3-vuotis synttärit lähestyy ja tekis mieli tehdä taas joku kiva lastenkakku, kun aikasemmin oon vaan päällystäny kakut kermalla tai kermarahkalla...

Kiitos :D
 
Helposti :D

Sokericrème

250g suolatonta voita (vähäsuolaisesta voi tehdä kyllä myös)
1pkt (500g) tomusokeria
2rkl maitoa
1rkl vaniljasokeria

Vaahdota voi vaaleaksi. Lisää puolet siivilöidystä tomusokerista ja vatkaa voimakkaasti. Lisää maito, vaniljasokeri ja loput siivilöidystä tomusokerista . Sekoita tasaiseksi. Värjää halutulla väriaineella.

Jos et käytä kaikkea crèmeä heti, säilytä se jääkaapissa ilmatiiviissä rasiassa tai kulhossa kostean pyyhkeen alla.
 
Tostahan tulee valtava määrä sitä?!!?!?! En tarvii kun siihen kakun päälle vaan, sen marsipaanin alle. Voiko tehdä puolet vaan tosta määrästä??? Vai onnistuuko se, kun maitoa tulee muutenkin noin vähän???
 
Mary-Ann
Mä oon käyttäny Floran vispiä suht kovaksi vaahdoksi vatkattuna marsipaanien alla joille on maalattu kuvia eikä ole ollut kuplimisongelmaa. ja siis marsipaani ollut ihan koko kakun kokoinen.
 

Yhteistyössä