Huominen maailmanLoppu.

  • Viestiketjun aloittaja Rönsyilijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23811516:
Joskus 70-luvulla ainakin oli yksi, sitten millenium ja myös viime vuosikymmenellä piti olla yksi. En muista, minkä uskonlahkojen ennustuksia noi oli...olikohan ensimmäinen Jehovan todistajien?
muistatko Keittis yhtään minä vuonna olisi tuo 70-luvun maailmanloppu ollut. Mä muistan sen, että sen piti tulla.. muttei tullutkaan. Ja Jehovien ennustus kai oli.
 
Ette kai te ole oikeasti tosissanne pelkäämässä?:O Ihan tosi? Vai lankeanko mä nyt äärimmäisen helppoon provoon?
Eikö ole herkistävää, kuinka kaukana rationaalisesta joidenkin ihmisten maailmankuva on? Itse pyrkii suhtautumaan asioihin järkevästi, hätäilemättä eteenpäin.

Kun taas toiset.. Iltalehdessä luki, että joku saarnamies sanoo maailmanlopun tulevan -> pelkää paska jäykkänä pari viikkoa. Lovely.
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";23811421]Luukkaan evankeliumi kertoo asiasta näin: 25 "Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä. Meren aallot pauhaavat jylisten, ja maan päällä ovat kansat ahdistuksen ja epätoivon vallassa. 26 Kaikki lamaantuvat pelosta odottaessaan sitä, mikä on kohtaava ihmiskuntaa, sillä taivaiden voimat järkkyvät. 27 Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilven päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan. 28 Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

Ja: 34 "Pitäkää varanne, etteivät juopottelu ja päihtymys tai jokapäiväisen elämän huolet turruta teitä, niin että se päivä yllättää teidät 35 niin kuin ansa. Sitä päivää ei vältä yksikään, joka maan päällä elää. 36 Pysykää siis alati valveilla ja rukoilkaa itsellenne voimaa, jotta selviäisitte kaikesta siitä, mikä on tapahtuva, ja kestäisitte Ihmisen Pojan edessä."

Raamatussa onneksi kerrotaan selvästi, mihin pitää uskoa ja mihin turvansa laittaa, ja mitä tehdä =) Jeesus Kristus on voittanut maailman, ja hän ohjaa meidät Isän Jumalan luo iankaikkiseen elämään. Ei tarvitse pelätä ja huolestua tämän maailman lopusta, sillä tämä on vain väliaikaista.[/QUOTE]

niin tämä on joittenkin mielestä se planeetta X...
Joku tyyppi jopa tosissaan selittää näkevänsä sen jo paljaalla silmällä :D
 
"äippä"
Alkuperäinen kirjoittaja Rönsyilijä;23810944:
Olen varmaan hullu tai jotain mutta mua pelottaa ihan oikeesti huominen, jos maailmanloppu tulee :( Ja ei se nyt niinkäään, mutta se 21.12.2012 kuumottaa todella..
HEI! Jumala yksin tietää milloin tulee! Ei ihminen voi ennustaa, vaikka uskossa olisikin!!
 
Eikö ole herkistävää, kuinka kaukana rationaalisesta joidenkin ihmisten maailmankuva on? Itse pyrkii suhtautumaan asioihin järkevästi, hätäilemättä eteenpäin.

Kun taas toiset.. Iltalehdessä luki, että joku saarnamies sanoo maailmanlopun tulevan -> pelkää paska jäykkänä pari viikkoa. Lovely.
No on!

Ja ihan turhan päiten päivä kaupalla länkytetty siitä että leijonat pilasi Suomen nuorison änkyräkännäyksellään. Eihän ne siitä ehtineet mitään pilaantua kun kaikki on siis huomenna vainaita! Turhaa, aivan turhaa..
 
No on!

Ja ihan turhan päiten päivä kaupalla länkytetty siitä että leijonat pilasi Suomen nuorison änkyräkännäyksellään. Eihän ne siitä ehtineet mitään pilaantua kun kaikki on siis huomenna vainaita! Turhaa, aivan turhaa..
Joo-o. Toinen herkistävä asia. Jääkiekkojoukkue juo viinaa, Suomen äidit paheksuvat, lehdistö herkuttelee. Mutta ketään ei tunnu huolestuttavan se, että tolkuttoman iso kansanosa uskoo vakavissaan ties mihin maailmanloppuennustuksiin, jumaliin ja maahisiin.
 
"Mia"
Kyllähän ne siellä jossain maassa ovat uhanneet toteuttaa huomisen maailmanlopun.. On puhuttu mm. ydinpommista yms.. Ei huominen tarkoita sitä että se maailmanloppiu kestää sen sekunnin vaan että alkaa tapahtumaan asioita..
 
Tosivieras
No mitä kauheaa siinä on? itse olen kyllä valmis..illalla kun painan pään tyynyyn,niin ei tarvi enää sitten miettiä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Lapsetkin on jo untenmailla,suukotettuna ja peiteltynä. <3 enkä edes ole kuullut koko maailmalopun tulosta,mutta ehdinpä onneksi oikeana päivänä kuulla siitä :) huomenna se on jo myöhäistä,kun herään aamulla niin olisi ollut nolompaa lukea mammapalstalta kuinka maailmanloppu olisi pitäny tulla..tai ehkä se tuleekin vasta illalla :D
:D :D
 
"sondersson"
[QUOTE="Mia";23811771]Kyllähän ne siellä jossain maassa ovat uhanneet toteuttaa huomisen maailmanlopun.. On puhuttu mm. ydinpommista yms.. Ei huominen tarkoita sitä että se maailmanloppiu kestää sen sekunnin vaan että alkaa tapahtumaan asioita..[/QUOTE]

joo loppua kohden mennään koko ajan ja on menty ihan alusta asti. Ja ajattele, kaikenlaisia tapahtumiakin on vähän jatkuvasti.
 

Yhteistyössä