Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:huomenta, mieki vasta äskettäin olen päässy sängystä ylös vaikka muut suomalaiset taitaa jo nukkua pikku hiljaa... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:huomenta, mieki vasta äskettäin olen päässy sängystä ylös vaikka muut suomalaiset taitaa jo nukkua pikku hiljaa... :saint:
oho, onko sulla vahan rytmi sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:huomenta, mieki vasta äskettäin olen päässy sängystä ylös vaikka muut suomalaiset taitaa jo nukkua pikku hiljaa... :saint:
no ehkä vähän =)
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:huomenta, mieki vasta äskettäin olen päässy sängystä ylös vaikka muut suomalaiset taitaa jo nukkua pikku hiljaa... :saint:
no ehkä vähän =)
monelta veikkaat, etta nukahdat "younille" vai "paivaunille"? Oletkos Norjaan ollut yhteydessa?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:huomenta, mieki vasta äskettäin olen päässy sängystä ylös vaikka muut suomalaiset taitaa jo nukkua pikku hiljaa... :saint:
no ehkä vähän =)
monelta veikkaat, etta nukahdat "younille" vai "paivaunille"? Oletkos Norjaan ollut yhteydessa?
Katotaan mitä tässä keksiipi, varmaan sitä viimeistään aamulla pikku tirsat ottaa. =)
Tekstiviestejä on Norjasta tullu, hyvin siellä voidaan mut vuodelevossa on yhä vieläki.