Huomenta....

Tässä justiinsa kotiuduin sairaalasta, sain viikon sairaslomaaki.... Tuli tuossa yks ilta hieman otettua yhteen ihmisten kanssa ja päädyttiin sitte sairaalaan. Käsi murtunu ja naama sinimusta mutta kylläpä tämä tästä. :snotty: Pitivät koko eilispäivän minua osastolla tipassa (illasta sain myös rauhottavia), meinas olla hieman kauhea krapula ku kuitenki pitkälle toista viikkoa vetäny putkeen alkoa....
Ihan hirveitä paniikkikohtauksia tuli, oksennus lensi ja pelotti ihan helvetisti... Nyt jo sentään voiton puolella ollaan. :wave:

vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Tässä justiinsa kotiuduin sairaalasta, sain viikon sairaslomaaki.... Tuli tuossa yks ilta hieman otettua yhteen ihmisten kanssa ja päädyttiin sitte sairaalaan. Käsi murtunu ja naama sinimusta mutta kylläpä tämä tästä. :snotty: Pitivät koko eilispäivän minua osastolla tipassa (illasta sain myös rauhottavia), meinas olla hieman kauhea krapula ku kuitenki pitkälle toista viikkoa vetäny putkeen alkoa....
Ihan hirveitä paniikkikohtauksia tuli, oksennus lensi ja pelotti ihan helvetisti... Nyt jo sentään voiton puolella ollaan. :wave:
:(

Olipas käyty mielenkiintoinen keskusteu tosiaan. Kyllä, olen lauantaina illalla kirjautunut ja käynyt pikaseen (n. 5min) lukemassa palstalla juttuja, sitte lähdettiin kavereiden kanssa liikenteeseen ja jouduttiin tappeluun. Ja sieltä sairaalaan jossa olin tähän aamuun asti. Myrusta sen verran että harvemmin palstalla kirjottelee, kerhossa kylläkin, käy täälä lähinnä lukemassa vain. :)

vieras
Mutta miten myru tietää lauantaina 27.10 kirjoittaa kello 21.36 tai jotain että olet sairaalassa??
Jos kuitenkin olet liikenteessä silloin ollut?Nopsaan tappeluun jouduit..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta miten myru tietää lauantaina 27.10 kirjoittaa kello 21.36 tai jotain että olet sairaalassa??
no esimerkiksi siten että siinä vaiheessa ap on ollu jo sairaalassa :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Ilmeisesti.Pian tappelu sitten tulikin.

vieras
mä en nyt ymmärrä tätä että kun selvästi ap on ongelma ni miksei ketään tee mitään? Mä asun liian kaukana puuttuakseni siihen mutta onko täällä ketään joka tuntee hänet livenä ja pitää huolta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Ilmeisesti.Pian tappelu sitten tulikin.

arvatenkin näin. ei sitä tarvi ku ovesta ulos astua niin saattaa olla jo ihan eri meininki ku ulos lähtiessä. en sitte tarkemmin tiiä ap:n illasta joten en osaa sen enempää sanoa, mutta näin olen asian tulkinnut hänen ittensä kirjotuksistaan.

Kyllä se ilta meni aika nopeaan eteenpäin... Sairaalasta ovat soittaneet äidilleni koska pyysin, myru on minun serkku ja äiti oli sille kertonu asiasta, myru sitten tuliki sairaalaan minua kattomaan.

On totta että mulla on menny päin helvettiä, kausittaista on se että menee todella lujaa alamäkeä. Sitte voi mennä useita kuukausia että ihan sievästi otan viinaa, enkä kummemmin joudu vaikeuksiinkaan. Terapiat ja tukiryhmät olen käyny läpi, mutta tottahan se on että jollei itsellä ole motivaatiota päästä viinakierteestä, ei siihen muiden puuttumiset auta.
Aikanaan ku tulin raskaaksi istuin sukuni mettäkämpällä yli viikon ilman puhelinta viinoja tahi tupakkeja (tai mitään muutakaan, mistä sillon oli riippuvainen) ja kärsin kaikki vierotusoireet ym yksinään, sitten ku alko helpottaa tulin ihmisten ilmoille ja taistelin pirunmoisesti puoli vuotta himoja vastaan. Se lapsi, oli syy olla kunnolla ilman päihteitä, ja sitä syytä ei enää ole.

Siksipä toivoisinki että löytäisin jonku joka olisi tavallinen tallaaja, perustaisi sen perheen minun kans että olis syytä olla raitis. Aikoinaan pidin paljon puheita nuorille päihteistä jopa Ruotsin puolella, mutta nyt kun miettii, ei minusta taida siihen hommaan enää olla, ainakaan tällä hetkellä.

Taistelua tämä elämä on, eikä täällä tartte kenenkään minusta huolta kantaa millään lailla. Kiitän kuitenki kaikkia jotka välittää, mukavaa se on tietää ettei sitä niillä pimeimmilläkään hetkillä ole yksin jos vaan avaa koneen ja tulee tänne juttelemaan. :flower:

Yhteistyössä