HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sateista huomenta!

Aikaa pyörähää palstallakin, kun sataa vettä ja siks meen autolla töihin :)

Ei ny haittaa muuten tuo ves'sae, mut tytöllä olis koulussa pihasiivousta... saas nähdä miten hoitavat homman?

Mut hyvää päivää evribaadi!

Huomenta
näytti niin syksyiseltä kun tihrustin viiden aikaan silmät sikkuralla ikkunasta pihalle.

tänään pitää väsätä töissä muutamia äitienpäiväkakkuja....(lue 100kpl)

mutta päivän paras juttu on että pyykikoneen korjaaja käy meillä päivän aikana. pitää muistaa jättää avain oven ulkopuolellle että pääsee sisälle. meillä kun ei ole ketään kotona.

Huomenta! :) täällä ainakin näyttää olevan hyvä sää, onneks. pitäisi tepastella tonne kaupunkiin kun mulla on ajotunti. ei hirveesti nappaisi sateessa lähteä. :D

[QUOTE="hmm";26235277]Hyvä huomenta :) parin tunnin päästä se olisikin lähtö tampereelle muuttokuorman kanssa.[/QUOTE]

muutossa on se hyvä puoli että pääsee eroon turhista tavaroista. niin ja onnea uuteen kotiin! :flower:

Satamaan alkaa varmaan kohta lahdessakin. Asfalttimiehet aloitti eilen hommat tuossa vieressä. Niilläkin oli suojahaalarit ja kypärät päässä.
Vaarallista vissiin toi asfalttihomma nykyään, ennen ukot oli ilman paitaa hommissa :)

[QUOTE="minä";26235366]Satamaan alkaa varmaan kohta lahdessakin. Asfalttimiehet aloitti eilen hommat tuossa vieressä. Niilläkin oli suojahaalarit ja kypärät päässä.
Vaarallista vissiin toi asfalttihomma nykyään, ennen ukot oli ilman paitaa hommissa :)[/QUOTE]

Kyl ne paidat häviää kesämmällä :p Ny on vielä niin kylymä.

Huomenta.

Tsemppiä töntin ajotunnille. Itsellä on papereiden viemistä vaille lopullinen kortti hanskassa. Meillä ei vaan oikeen koskaan oo asiaa poliisilaitoksen suuntaan/sinne asti.
Meillä mies meni kans bussin sijasta autolla, kun enhän mä sitä mihinkään tartte kun en jaksa liikkua minnekään. En edes kaverin luo kahville :ashamed:
Mä olen edellen tyhtenä kappaleena. Nyt oon siirtynyt laskemaan että kuinka paljon tää on pidempi raskaus ku edellinen(tänään 3 pv). Huono homma jos eka syntyy hyvissä ajoin niin toki sitten odottaa että seuraava syntyy myös(ja joutuu kärvistelemään).

Huomenta.

Tein eilen parhaan ostokseni koskaan. Ostettiin makkarin ikkunaan pimennysverho, ja vauva nukkui tänään jopa seitsemään! Tässä on viime päivät kuudelta, joskus jopa ennen, noustu ylös.

Hassua kyllä, olen silti edelleen väsynyt ja koomainen. Toinen kuppi kahvia korjannee asian :)

Huomenta.

Tsemppiä töntin ajotunnille. Itsellä on papereiden viemistä vaille lopullinen kortti hanskassa. Meillä ei vaan oikeen koskaan oo asiaa poliisilaitoksen suuntaan/sinne asti.
Meillä mies meni kans bussin sijasta autolla, kun enhän mä sitä mihinkään tartte kun en jaksa liikkua minnekään. En edes kaverin luo kahville :ashamed:
Mä olen edellen tyhtenä kappaleena. Nyt oon siirtynyt laskemaan että kuinka paljon tää on pidempi raskaus ku edellinen(tänään 3 pv). Huono homma jos eka syntyy hyvissä ajoin niin toki sitten odottaa että seuraava syntyy myös(ja joutuu kärvistelemään).

tiedän tunteen, mun 2 ekaa syntyi ennen la:ta (39+4 ja 38+3) ja kolmas ja neljäs meni viikolla yli. kolmosen kohdalla olin ihan järkyttynyt mutta nelosen osasin jo oottaa sitä. :kieh: pitkää pinnaa sinne! :)

Huomenta :) Mä näin unta vauvoista ja taas kalvaa vauvakuume : /

Sen lisäks mä saan tänään tietää pääsinkö toimintapäiville aikuiskoulutushaussa.. APUAAA! Mua jännittää. Sen lisäks suku tappelu pilaa mun päivän.. Hieno päivä tosiaan. :O

Kai sitä saa siivota näin sateisella kelilä :)

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26235400:
kiitos. mä kun luulin, että mä olen jo niin parkkiintúnut ja kypsäksi keitetty, että mikään ei enää jännitä. vaan kyllä vaan näkyy jännittävän

Kai se on aivan normaalia. Ne pääsykokeet oli ainakin mun kohdallani aika lepposat, toivottavasti sullakin on. :)

Huomenta!

Me historiallisesti nukuttiin puoli kasiin! Johtunee sadekelistä ja siitä, että eilen muksun kans ulkoiltiin se 7 tuntia. Syötiin lounaskin puiston penkillä. Ei paljoa tarvinnu miettiä iltapuhteita. =)

Tänään onkin kauppapäivä, eli aamupäivä shoppaillaan ja iltapäivällä sit pakollinen siivous. Ja sit rauhassa salille. Taidan saunoakin siellä, pitkällä kaavalla, tietty :whistle:

Yhteistyössä