Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26235298:sateista huomenta vaan. kun sais aikaa rullattua niin, että huominen olis jo ohi. olisin onnellinen. nyt nimittäin pelottaa ja jännittää
minulla on huomennna pääsykokeet lähihoitaja kouluunAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26235302:
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26235330:minulla on huomennna pääsykokeet lähihoitaja kouluun
kiitos. mä kun luulin, että mä olen jo niin parkkiintúnut ja kypsäksi keitetty, että mikään ei enää jännitä. vaan kyllä vaan näkyy jännittävänAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26235377:Onnea matkaan!
Huomenta.
Tsemppiä töntin ajotunnille. Itsellä on papereiden viemistä vaille lopullinen kortti hanskassa. Meillä ei vaan oikeen koskaan oo asiaa poliisilaitoksen suuntaan/sinne asti.
Meillä mies meni kans bussin sijasta autolla, kun enhän mä sitä mihinkään tartte kun en jaksa liikkua minnekään. En edes kaverin luo kahville :ashamed:
Mä olen edellen tyhtenä kappaleena. Nyt oon siirtynyt laskemaan että kuinka paljon tää on pidempi raskaus ku edellinen(tänään 3 pv). Huono homma jos eka syntyy hyvissä ajoin niin toki sitten odottaa että seuraava syntyy myös(ja joutuu kärvistelemään).
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26235400:kiitos. mä kun luulin, että mä olen jo niin parkkiintúnut ja kypsäksi keitetty, että mikään ei enää jännitä. vaan kyllä vaan näkyy jännittävän