HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
JeBOu !!! Se on taas perjantai !!!!
Alkaa viikonloppu !!!! :D

Vielä ensi viikko töitä, sitten saadaan lomailla eka lomapätkä. :xmas::xmas:

Ihanaa, hellepäivä kuvassa !!! I loooov....:p

Hyvää huomenta:)
Oikeastiko olet herännyt noin pirteenä, vai et ole mennyt nukkumaan?
Minulla soi kello 5.30 ja ihan tahmeasti lähtee kyllä aamu vielä liikkeelle...
no, 12h 30 min työpäivän jälkeen pääsee taas lepäämään zzzzzzzzzz.......
Ja huomenna vasta iltaan, poika tarhaan vasta klo 11 =)

Huomenta!

Oikeestikko nyt on perjantai? Vähän näköjään sekasi päivissä näin lomalla... :whistle:
Mun matkakuume sai eilen kliimaksin, ku sain vihdoin varattua meille äkilähdön etelään =) Ihanaa, nyt pitää vaan jaksaa odottaa pari viikkoa... vaikka kyllä näillä keleillä ehkä jaksaa odottaa :D

Mut kohta lenkille!
d055.gif

Huomenta:)mulle on tullut jo tavaksi ekanan tarkistaa onko marabou laittanut tän avauksen,tulee jotenkin hyvä mieli heti aamusta:D
meillä heräiltiin vaille 7,mies ei ollut herätystä aiemmin laittanut ni pomppas sängystä vauhdilla ja mä tytön kaa siinä samassa:O
noh ihana aurinkoinen päivä alkamassa,kohta koiranpennun kaa ulos pikkukävelylle ja sit saas nähä mitä sitä tekis päivällä:)illemmalla kauppareissu(perjantaiherkkuja..mmm..)ja ehkä uimaan:)

[QUOTE="hih";24095955]Huomenta:)mulle on tullut jo tavaksi ekanan tarkistaa onko marabou laittanut tän avauksen,tulee jotenkin hyvä mieli heti aamusta:D
meillä heräiltiin vaille 7,mies ei ollut herätystä aiemmin laittanut ni pomppas sängystä vauhdilla ja mä tytön kaa siinä samassa:O
noh ihana aurinkoinen päivä alkamassa,kohta koiranpennun kaa ulos pikkukävelylle ja sit saas nähä mitä sitä tekis päivällä:)illemmalla kauppareissu(perjantaiherkkuja..mmm..)ja ehkä uimaan:)[/QUOTE]

Niinpä, jos ei muuten tule palstalle, niin pitää aina kurkata et monelta se Marabou on jo tänä aamuna herännyt :D Jotenkin joskus lohduttaa, kun on hyvin aikainen aamu, et joku on ylhäällä ennen meitäkin :D

Käytkö ap ajoissa nukkumaan vai millä valoilla suunnistat? Itse menen nukkumaan viim. klo 23 ja klo 7 tekee jo tiukkaa herätyksineen. Tietty herään yöllä vauvan kanssa myös, mutta noin normaalistikin koen olevani "paljon unta tarvitseva", jotta olen oma itseni. Toki yleensä nukun vajaita tunteja, mutta se ikävä kyllä näkyy arjessakin.

Mukavaa Huomenta! Lämmintä luvattu ja tiedossa siis pojalle uimista, saippuakuplaleikkiä ja retkievästä :) Äiti tässä vähän riutuu, kun ei pää kestä kuumuutta, mutta sateita kai sit ens viikolla...

Huomenta!
Ollaan tässä jo joku puol tuntia oltu hereillä, ois kyl voinu nukkua vähän pidempään.
Miesraukalla loppui loma, ja kuudeks on hän painunu töihin taas.

Mitähän tälle päivälle keksis..oon ite vähän kipeenä mut kun lapset on terveenä niin tottahan ne haluis mennä ympäriinsä.
Muutenkin oon vähän kade energisille ihmisille, niinkuin noi lapset..tai marabou, joka jaksaa joka aamu herätä ties mihin aikaan ja aina niin pirteänoloisena! :O

Huomenta.
Melko lämmin ilma tulossa, jee!
Lapset menee yökylään, joten itse vietän omaa aikaa. Ja koska oon kaveriton ja elmämätön apina, käyn ottaa aurinkoa rannalla yksinäni (jos kehtaan) ja sitten illan makaan kotona ja syön sipsejä :P

Huomenta! :)

Täällä heräiltiin väsyneenä ja kädet+selkä aivan sökönä :D
Tuntuupa koko kropassa,että eilen on lapioitu hiekkaa ja levitelty sitä :)

Koska tällekkin päivälle on luvattu upee keli...lähdetään tirpanan kanssa ulkoilemaan ja ilta menee mökki tavaroiden pakkailussa.

Yhteistyössä