HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kai se alkaa jo huomen olemaan, vaikka kello vaille 5 .

Itse menin taas ennen ysiä nukkumaan, niin eipä sitä unta sitten riitä :).
Tuossa jo takan tuhkista tyhjensin, kohta tulta pesään :) . Jos vaikka hölkälle tässä jokusen ajan päästä . :xmas:

Alkaa kroppa harjoittaa yöheräämisiä :) , Milloin sulla on la ?

Tänään. Eilen piti käynnistää mutta lääkäri oli eri mieltä ja kumosi kaikkien kolmen edellisen duunit. Liekö sairaalassa ruuhkaa kun oli sen tasoisia selitykset. Taas sai ajaa 140km ja maksaa 27,50€ vaikka saman paskanjauhamisen se olis voinut hoitaa puhelimessa.

Huomenta!

Meillä juhlitaan tänään kuopusta :heart: Oon jo tälle aamulle pari pitsaa paistanu ja nyt odottelen, että tuo meidän lähikauppa aukeaa - yllättäen aineita jäi eilen ostamatta :saint:

Mut nyt saa sit hetken istua ja kaffitella :)

Huomenta!
Lapset ovat näemmä tänä aamuna olleet yltiö oma-aloitteisia. Olivat syöneet aamupalat, korjanneet kaikki myös pois ja heittäneet roskat roskikseen. Koirakin oli laitettu ulos pissille! :O

Nukuin "pommiin" tänään, kun vasta kuudelta heräsin. :D Noh, pyykit ja tiskit on pesty ja olen jo leiponutkin ja pari huonetta siivonnut, joten eiköhän tää päiväkin tästä suju, vaikka hieman myöhäinen aloitus olikin. ;)

Huomenta! Kaikki tenavat on flunssas ja pienin nukkui tosi huonosti joten nyt väsyttää. Viime yö oltiin keskimmäisen kans sairaalas kun se sai torstaina kouristuskohtauksen. Epilepsiasta ei löytynyt merkkejä joten nyt vaan odotellaan päättääkö lääkärit tehdä lisätutkimuksia ja tuleeko kohtauksia lisää.

Yhteistyössä