Siis voi körpäke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
eiks kello oo enempää. |O
Mä menin kauheella kiiruulla jo ajat sitten käyttään koiran pissalla ulkona kun luulin että kello on tyyliin 11 ja että se raukkaparka on hirveässä pissahädässä.Ihan kun meillä ei olisi muita kelloja kun kannettavan kello. :xmas:

En tiä muistaaks kukaan mut kirjotin eilen että voisko nää olla jotain suppareita..Pahenivat iltaa kohden ja rauhoittuivat kun otin panadolin ja makailin vain sängyllä.Nyt aamulla ne ovat menneet.Alapäähän ei satu eikä mahaan. :)
Ja raskausviikkoja on kasassa vasta 15,että ei pitäisi kyllä viä suppareita normaalisti olla.. :|
Kai täytyy mainita neuvolassa 1½ vkon päästä asiasta vaikka kai se taas vaan sanoo että mahanmöyrinöitä ne on..Ja p*sk*t.

Tuota...mä tiedän ihmisen, joka on menny sairaalaan varmana siitä, että kyseessä on keskenmeno (hän ei kyllä tiennyt olevansa raskaana, mutta kivut oli niin kovat) ja ultran ja tutkimuksien jälkeen diagnoosi oli "eksynyt pieru" joten kyllä ne voi mahavaivoja olla =)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tuota...mä tiedän ihmisen, joka on menny sairaalaan varmana siitä, että kyseessä on keskenmeno (hän ei kyllä tiennyt olevansa raskaana, mutta kivut oli niin kovat) ja ultran ja tutkimuksien jälkeen diagnoosi oli "eksynyt pieru" joten kyllä ne voi mahavaivoja olla =)

No siis juu alkuraskaudessa luulin että olis tulossa km mutta tajusinkin että kivut aiheutti ummetus. :snotty: :D
Mutta tämä oli kyllä eri juttu.Ja kylmä hiki valu ja vatsa aaltoili kummallisesti aiheuttaen aikamoista kipua alapäähän ja kohtuun.

Voi ne olla suppareita. Ootatko esikoista? Mulla toisessa raskaudessa alko supparit jo ekalla raskauskolmanneksella, ekassa sinnä rv 20 paikkeilla. Mut mä olin kyl niitten takia saikulla kummallakin kertaa, että ei tarttis kyl vielä tos vaiheessa supistella, mutta kyllä se on mahdollista.
Ota rauhallisesti vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Voi ne olla suppareita. Ootatko esikoista? Mulla toisessa raskaudessa alko supparit jo ekalla raskauskolmanneksella, ekassa sinnä rv 20 paikkeilla. Mut mä olin kyl niitten takia saikulla kummallakin kertaa, että ei tarttis kyl vielä tos vaiheessa supistella, mutta kyllä se on mahdollista.

Juu ootan esikoista. :heart:
Siitä tämä hyysterisyys siis..
Mutta pakkohan tuota koiraa on lenkittää ja pitää taloa pystyssä.. :(
Mutta otan vähän rennommin.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:

talot pysyy pystyssä aika vähällä loppuviimeks, usko pois =)
kannattaa vähän kuulostella, että miltä esim. koiran kanssa ulkoilu tuntuu, aiheuttaako enempi kipuja vai ei
kuuntele vaan sitä kehoas, kyllä se viestittää, jos pitää ottaa rauhallisemmin =)

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:

talot pysyy pystyssä aika vähällä loppuviimeks, usko pois =)
kannattaa vähän kuulostella, että miltä esim. koiran kanssa ulkoilu tuntuu, aiheuttaako enempi kipuja vai ei
kuuntele vaan sitä kehoas, kyllä se viestittää, jos pitää ottaa rauhallisemmin =)

Juu yks päivä oli pakko kääntyä jo kahden kilsan jälkeen kun rupes pistelemään kohtua ja oli muutenkin niin kuuma.Koitan nyt tästä lähin tehdä hommat pois alta mutta rauhallisemmin.Kiitoksia tuesta. :)

Yhteistyössä