Neiti päätti juhannusaaton kunniaksi herätä aikaisin

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tyttö tuli aamulla mun sänkyyn ja alkoi höpöttää. Katsoin hetken päästä puhelimesta kelloa ja oletin sen olevan ainakin 7. No kello olikin vähän vaille puoli 5 |O :headwall: Oltiin siinä jo hetken oltu hereillä eli neiti on herännyt joskus neljän aikoihin.

Eikä mitään puhettakaan, että neiti olisi ruvennut nukkumaan uudestaan :/ Ei muuta kuin olkkariin, video pyörimään ja menin sohvalle makaamaan. No on siten kyllä vähän ennen 7 neiti tullut kans sohvalle makaamaan ja nukahtanut. On välillä ollut hereillä ja kasin aikaan siirryttiin mun sänkyyn. Puoli kymmenen aikaan sitten heräsin ja huomasin, että paidan hiha on märkä....tytöllä ei ollut vaippaa ja oli lirauttanut mun sänkyyn :whistle:

Onneksi tyttö kuitenkin nukahti vielä uudestaan, koska hän on menossa tänään äitini ja hänen miehensä kanssa rippijuhliin. Olisi muutenkin tullut pitkä päivä neidille ja sen olisi kyllä sitten huomannut tinttailussa. Ja kyllä se uni mullekin vielä kelpas :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
No teillä alkoi aamu rattoisasti :D

Jep ja juhannus vasta alussa. Mitähän tässä ehtii vielä tapahtua? Kaikki on mahdollista, vaikka tyttö lähteekin koko juhannukseksi pois. Mutta kyllähän mä ehdin kämmäillä yhtä sun toista :xmas:

Yhteistyössä