HuOmenta !!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tää aikanen lintu taas hereillä . No unta takana taas se 8 h :) Joten olo on pirrrteä . Kahvi maistuu maukkaalta näin kiirreettömänä aamuna . :heart: Toiset koisaa vielä jonkun tunnin .

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
huomenta :wave:
tänään nokka kohti hesaa ja huomenna lähetään tallinnaan koko perheen kanssa B)

Mukavaa reissua. Onko päiväreissu ?
Meidänkin pitäisi varata taas matka kun tulee kesäisemmät ilmat B)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sä oot aina aikaseen hereillä :)

Se on toi unirytmi niin jäänyt päälle :)
Ihana nousta viikonloppunakin ajoissa, nauttia kiireettömyydestä. Sitten rauhassa laittelemaan aamupalaa perheelle. :p

Mä nousen myös vapailla aikaseen, vaikka muuten epäsäännöllinen rytmi onkin. Jotenkin on niin paljon enemmän aikaa kun reippailee aamusta :)

Ihana nousta viikonloppunakin ajoissa, nauttia kiireettömyydestä. Sitten rauhassa laittelemaan aamupalaa perheelle. :p

Mä nousen myös vapailla aikaseen, vaikka muuten epäsäännöllinen rytmi onkin. Jotenkin on niin paljon enemmän aikaa kun reippailee aamusta :)

Totta turiset :)
Tuntuu vapaat pidemmiltä :D:D , Saa aikaan vaikka ja mitä.

Totta turiset :)
Tuntuu vapaat pidemmiltä :D:D , Saa aikaan vaikka ja mitä.

Mä en välttämättä niin kovasti saa aikaan, mut mun mielestä ne aamun hetket on ihania, kun on hiljainen talo ja saa juoda kahvin rauhassa. Laittelen mä usein mm. pyykkiä koneeseen tai kaappeihin aamulla. Ja luen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
KOMPPANIASSA HERÄTYS! VALMISTAUTUKAA AAMUTOIMIIN, AIKAA KAKSI MINUUTTIA!

Tuli mieleeni...
http://1.bp.blogspot.com/_E3jzWJK8sM8/R5C3-9zXisI/AAAAAAAAABg/NGIEWrUYdu0/s1600-h/F90-%C3%A4iti.gif

Yhteistyössä