HuomenTa PiiitkäpeRjanTaille !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Täällä kahvikupposen kanssa laittelen tulta takkaa ja vietän ihanan hiljaista , kiireetöntä aamua. :) Unta taas takana 8 h :D Joten pirtee olo. Harmi kun lupaa sateista - pilvistä . Mutta ainakin on vapaata perheen kanssa !!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Täällä kahvikupposen kanssa laittelen tulta takkaa ja vietän ihanan hiljaista , kiireetöntä aamua. :) Unta taas takana 8 h :D Joten pirtee olo. Harmi kun lupaa sateista - pilvistä . Mutta ainakin on vapaata perheen kanssa !!! :heart:

Sä oot sitten mennyt 21.oo maate ? Kun mä aloin silloin suurinpiirtein valvoo No noin 08.00 meen sit maate,

Jos nukkusin 8 asti .. mulla ois kamala pääkipu ja koko päivän ihan pönhä olo . Kyllä toi 7 - 8 h takaa mulle pirteen aamun ja energiaa koko päiväksi :) . kummasti sitä vapaallakin se uni tulee ajoissa illalla . Turha muuttaa rytmiä . Helpompi taas palata arkeen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Jos nukkusin 8 asti .. mulla ois kamala pääkipu ja koko päivän ihan pönhä olo . Kyllä toi 7 - 8 h takaa mulle pirteen aamun ja energiaa koko päiväksi :) . kummasti sitä vapaallakin se uni tulee ajoissa illalla . Turha muuttaa rytmiä . Helpompi taas palata arkeen ;)

Toisella toimii toinen.Toisella taas joku muu. Nyt tekee raportti ja nukkuu kotiin =) Ja mulla toimii nukkuu pitkäääään. Heipsan :wave: :wave:

Yhteistyössä