Huomenta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Kohta pitäis alkaa siivoamaan ja katsoo taas kerran pojan vaatteet läpi. Äkkiä se kasvaa ja pitää taas uusia ostaa |O =) . Huomenna eka työpäivä ja jännittää jo vähän, tästä päivästä täytyypi nauttia... Mitäs teillä on ohjelmassa tänään?
 
:) Tässä jo aamukahvilla, vaikka oltiin rilluttelemassa miehen kanssa viime yönä :)
Ei tullut kamalasti ryypiskeltyä , mutta nukkumaan mentiin tuossa 03:00 jälkeen . Ehkä päikkärit on tänään kova sana. Tytsikin kotiutuu vasta puolen päivän jälkeen mummolasta. :heart:

Sadepäivä. Kaupassa vois kipasta iltapäivällä ajankuluksi :D
 
Huomenta =)
Me ollaan täällä pojan kanssa hereillä, muut vielä nukkuu.
Pikkumies innostui leikkimään tuossa lattialla leluillaan, mää hauduttelen riisipuuroa ja surffaan.
Päivällä vois tehdä tikusta asiaa ja lähtä käymään kaupoilla, kun kynsilakan poistoaine on loppu ;)
 
Huomenta! Täälläkin koko perhe jo hereillä, mies ja minä ollaan syöty jo aamiainen, mutta lapsi vielä vanuu sohvalla tv:n ääressä. Tänään ohjelmassa kevyttä järjestelysiivousta ja ostos- ja sairaalavierailureissu Kuopioon.
 

Yhteistyössä