Heti aamusta käytiin pojan kanssa kaupassa ja samalla tuli tehtyä hyvä aamulenkki. Sain broilerinfileitä 0.90e ku käytin sen Atrian 8e lahjakortin
. Aina en raatsi ostaa noita marinoimattomia fileitä ku on aika hintavia, nyt sit on
. Poikakin on hyvällä mielellä, vielä siis
. Ulkoilua päikkäreitten jälkeen jos ei ole liian kuuma, nyt siellä on kiva pieni tuuli. Nyt toinen kuppi kahvia ja ihmettelee Michael Jacksonin kohtaloa
. Mitäs teillä on tänään ohjelmassa ja miten on aamu lähtenyt käyntiin??