Ihanaa huomenta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Heti aamusta käytiin pojan kanssa kaupassa ja samalla tuli tehtyä hyvä aamulenkki. Sain broilerinfileitä 0.90e ku käytin sen Atrian 8e lahjakortin :D. Aina en raatsi ostaa noita marinoimattomia fileitä ku on aika hintavia, nyt sit on :p . Poikakin on hyvällä mielellä, vielä siis :whistle: . Ulkoilua päikkäreitten jälkeen jos ei ole liian kuuma, nyt siellä on kiva pieni tuuli. Nyt toinen kuppi kahvia ja ihmettelee Michael Jacksonin kohtaloa :o . Mitäs teillä on tänään ohjelmassa ja miten on aamu lähtenyt käyntiin??
 
Huomenta täältäkin!! Nuorempi heräs jo puoli kuuden aikaan, joten heräs juuri ensimmäisiltä päikkäreiltään :D Jotka ei kyllä kauaa kestäny. Ens syksyn eskarilainen on suihkussa, ja odotellaan josko päästäis postista pakettia hakemaan. Tilasin lapsille syksyksi ulkoiluvaatteita, ja nyt ovat viimein tulleet! Miehellä viimenen työpäivänä kun tänään alkaa kuukauden kesäloma. Suunnittelen siis suursiivousta ensi viikolle :D
 
Huomenta. Mies lähti töihin, pojat nukkuu vielä kun käytiin illalla veneretkellä saaressa makkaran paistossa ja hieman uistinta vedettiin esikoisen mieliksi. Ruohonleikkuuta, matonpesua, haravointia ja kaupassa käyntiä sekä pyykin pesua. Eiköhän siinä ole viimeisen lomapäivän tekemiset. Sekä ehkä illalla huopakaton aloituspalojen laittoa että isäntä voi jatkaa sitä itse huomenna.
 
Pieni syö mansikoita aamupalan jälkiruuaksi ja odottaa, että pääsee lippialtaaseensa lippimään ja että joku jaksaa viedä hänet ulos...

Yöllä supisteli kummallisesti. Ilmeisesti olisi pitänyt pyytää talouden miesväki kantamaan vesi siihen lippialtaaseen.
 
Huomenia!
Olipa tosiaan melkoinen pommi, kun avasin palstan niin eka juttu mikä sattui silmään, oli just tuo M.J:n kuolema...huh huh, joskus tuli kuunneltua ja hyviä biisejä hällä oli. Harmi vaan että elämänsä oli muuten niin sekaista. :/

Tälle päivälle ei suunnitelmia, varmaan ollaan kotosalla ja illemmalla tulee miehen veli meille viikonlopuksi.
 

Yhteistyössä