Täälä sitä istutaan kahvikuppi kourassa ja huonosti nukuttu yö takana |O Eiliset 2h päikkärit kostautui ja pyörin ja heräilin koko yön, välillä oli kuuma, mies kuorsas, lapset höpisi unissaan... ja mä heräsin joka rasahdukseen :kieh:
Tänään olis suunnitelmissa pinnasängyn maalausta ja hiustenvärjäystä.
Eilinen iltakin oli aivan pilallinen, ku katottiin maailman huonoin leffa, eli tämä:
http://www.finnkino.fi/dvd/2262/
Tuo oli niin omituinen
Tänään olis suunnitelmissa pinnasängyn maalausta ja hiustenvärjäystä.
Eilinen iltakin oli aivan pilallinen, ku katottiin maailman huonoin leffa, eli tämä:
http://www.finnkino.fi/dvd/2262/
Tuo oli niin omituinen