Huomenta Vappuaamuun !! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kyllä osaa olla harmaata ja sateista. TOivottavasti selkenee aamulla , kun tarkoitus olisi ollut lähteä torille pallon ostoon. Tyttö sitä odottanut jo monta viikkoa.
Mutta eiköhän tuo sade tuosta loppune tänään .
Nyt kahvia kun toiset vielä koisaa. Ai että , tätä kiireetöntä aamua on taas odotettu :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Huomenta :wave: Miten sä aina jaksatkin herätä tähän aikaan? :D

Se on toi unirytmi - Kun ei tule vaihdettua sitä viikonloppunakaan . Uni tulee illalla kello 21 ja sitten tässä 5 maissa herään. Täysin pirrrteänä :D:D
Jos jään sänkyyn siinä vielä , sitten tulee väsy, joka vaivaa koko päivän . :D
Sitä kun on aina ollut niin aamuvirkku, ei sitä muuksi muutu . ;)

Musta on ihana taas lukea täältä kun ihmiset , monet teistä tekee yötyötä. :) HOitoala on sellainen mitä arvostan paljon. Itse en meinaan sellaista jaksaisi . :) Onneksi on ihmisiä luotu siihen työhön .

Huomenta! Minunkin uneni loppuivat aikaisin, heräsin viisi minuuttia ennen kuin kello soi miehelle työhönlähtöä. Riittäisi kyllä se, että sisäinen kello soisi omiin työaikoihini :D Ollut risainen viikko töitten suhteen, turhan aikaisin heräsin nyt. Mutta oli hauskoja unia :D

Täällä kans aamuvirkku :) Mitä lähemmäs kesää mennään, niin mulla ainaki unentarve vähenee. Ja niinku ap sano, nii jos tosiaan jää vielä pirteenä herättyään sänkyyn oottaan unta, ni voi hitto mikä temppu. :) Siinä ku nukahtaa, niin koko päivä on pilalla. Päätä särkee eikä mitään saa aikaseks. Tekis mieli ottaa päikkärit ja sit on taas entistä väsympi. Mutta ku herää vaan heti ja alottaa päivän, ni jes!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Huomenta :)
Ihanan pirteitä viestejä. En viitsikään kirjoitella omia aamutunnelmia, ettei menepino kurjaksi :snotty:

Oletko sinä kipeänä? Eilen olin jostain lukevinani. Meillä esikoisella on maatakaatava flunssa :/

Joo, en oikein tiedä mitä, lääkäriajan sain onneksi aamulle... :/ Pitää vaan selvittää mihin saan lapsen siksi aikaa, kun loput perheestä on mökillä. Unet vähissä, ei kivaa.

Huomenta!
Vähän kyllä harmittaa, ku vettä tulee ihan kunnolla ja perinteiselle vappupiknikille haluttais lähteä. Tuskin tuo ilma tuosta kovin aurinkoiseksi muuttuu... No jospa tässä jotain keksittäis.

Meillä on lapset hoidossa ja tää tääl jo kykkii |O En untaka saanu enää, kun oon vähän heikossa hapessa. Otettiin pari eilen, ja ilta jäi mun osalta lyhyeen kun toiset vielä meni baariin :D Miltäs teist muuten kuulostaa kun leposyke oli melkein 100?
Jos nyt menis pukemaan vaatetta päälle ja laittais kahvia..

:wave: Huomenta kaikille!!

Kerrankin saan aloittaa aamuni :D -tunnelmissa, sen normaalin |O -tunnelman sijaan..Tai no,toivotaan ettei iloni oo ennenaikainen vaan mahdollisen pitkäaikainen.
Torstaina kävin tiputuksessa, meni uutta lääkettä reumaan. On tuo ainakin sen verran helpottanut oloa, että pääsee helpommin liikkumaan, paikat ei oo läheskään yhtä jäykät ja tänä aamuna keittiössä eka ajatus oli,että ryhtyisköhän sitä munkkienpaistoa kokeilemaan..

Huomenta :)

Laitoin tossa härän pihvit marinoitumaan päivällistä varten, ukko lähti töihin ja pikkuneiti nukkuu jo ekoja päikkäreitä parvekkeella kun sisällä veikka kävi koko ajan herättelemässä.. Poitsu kattoo piirrettyjä ja minä tulin pyörähtämään koneella :D

Huomenta! :wave:

Tunnin verran ollaan pojan kanssa jo oltu hereillä. Mulla ois kyllä vielä riittänyt unta parin tunnin verran, mutta minkäs teet, kun on aamuvirkku lapsi.

Muutaman tunnin päästä ois töihinlähtö edessä.

Hauskaa vappua kaikille!

Yhteistyössä