Huomenta ! Vähän jännittää .

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tänään alkaa vapaa viikonloppu miehen kanssa. Tyttö lähtee mökille siskoni ja hänen miehen kanssa . Ovat kaksi yötä . Tyttö ei koskaan ollut kahta yötä pois :) Mutta tiedän että pärjää ja viihtyy . Itse sinne mukaan haluaakin . Tyttö siis keväällä täyttää viisi . :heart: Taitaa mulle pukkaa ikävä ...

Huomenta =) Niin ne vaaan lapset kasvaa ja alkaa olla muidenkin kanssa kuin vain vanhempien. Koittakaa nauttia vapaasta viikonlopusta, vaikka ikävä iskisikin.

Huomenta! Nauttikaa vapaasta viikonlopusta :) Äiti on hoitanu poikia eilisestä asti, ja ne tulee kotiin vasta lauantaina. Me ei tosin ehditä huilaamaan, muutetaan uuteen kotiin ja tavaroiden kanniskelua on tämäkin päivä tiedossa :headwall:

Hui, muistakaa ettette hehkuta täällä liikaa sitä vanhempien kahdestaan oloa ilman lapsia, saatte taas täydelliset äidit kimppuunne ;)

Mutta minen ole sitä mieltä. Nauttikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:)
Voi jukra... Mie oon kyllä kateellinen nyt. *miettii, että milloin oltas oltu koko viikonloppu miehen kanssa kaksin - tai edes se yksi vuorokausi*

Näin.Tuossa miehen kans mietittiin et millon viimeks on oltu kahestaan,synnyttämässä kuopusta,kun esikko oli mummin luona :( .
Kaipais kyllä ylikaiken edes pari tuntia yhteistä aikaa joskus.Ei vaan oo ketään kuka tulis poikia hoitaa :( ja oma fyysinen puoli alkaa olla tosi huonossa jamassa,ei oo kivaa ei...

Mutta nauttikaa työ viikonloppu toistenne seurasta ja tytöllä on varmasti kivaa mökillä! :)

Yhteistyössä