Huomenta :) tänään on hyvä päivä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Huomenta kaikille!
Tänään en kiukuttele tai murehdi turhia, en ota stressiä tekemättömistä töistä tai kasvata niistä vuoren koskuisia peikkoja. Tänään nautin elämästä ja teen mitä pystyn ja olen tyytyväinen siihen :)

Tässä juon rauhassa kahvit vielä, ja suuntaan pyykkien viikkaukseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Huomenta :)!

Täälläkin päin hyvä päivä tulossa, ollaanhan kaikki hengissä ja kunnossakin, mies tosin vielä saikulla. Muulla ei ole kauheasti merkitystä.

Kauanko miehesi muuten sai saikkua??

Voimia vielä sinne...

Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Huomenta :)!

Täälläkin päin hyvä päivä tulossa, ollaanhan kaikki hengissä ja kunnossakin, mies tosin vielä saikulla. Muulla ei ole kauheasti merkitystä.

Kauanko miehesi muuten sai saikkua??

Voimia vielä sinne...

No siis tän päivän sai eilen, tänään menee uudelleen näyttämään niitä paleltumia lekurille, saa nähdä sit, että jatkuuko. Kurkku sillä on myös kipeä, ja yskä, mutta ei kuumetta. Mutta siis lämmöt nousseet ihan hyvin normaaleiksi.

No siis tän päivän sai eilen, tänään menee uudelleen näyttämään niitä paleltumia lekurille, saa nähdä sit, että jatkuuko. Kurkku sillä on myös kipeä, ja yskä, mutta ei kuumetta. Mutta siis lämmöt nousseet ihan hyvin normaaleiksi.
Anteeksi, saako kysyä mitä on tapahtunut? En pikaisesti haulla löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Anteeksi, saako kysyä mitä on tapahtunut? En pikaisesti haulla löytänyt.

Mies putosi eilen jäihin pilkillä ollessaan.

Huomenta!:) Mukava aamu täälläkin. Mies ja tyttö vielä nukkuvat, ite oon ollu hereillä jo pari tuntia. Ulkona paukkuu ihana pakkanen, mie kuuntelen joululauluja ja alan kohta leipoa pipareita.:p Niin ja oon ollu tosi reipas, järjestelly kotia ja laittanu tiskikoneen ja pyykkikoneen päälle. :whistle: Tällaisia aamuja saisi olla useammin.:D

Yhteistyössä