HuOmenta taas kaikille !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on arki aamu. Eipä haittaa.
Tuo neljä päivää oli jo kiva vapaa ! Ja niin mahtavat ilmat.
Tänäänkin lupaa +20 :cool:

Vapuksi vaan uhkailee sadetta ja koleeta.. saa nähdä.

Mites siellä tiistai aamu alkaa ? :)

[QUOTE="Miu";23652634]Kiinassa. On kylla lammin, nyt noin 30 astetta.[/QUOTE]

Oi joi .... :) Ihanaa. Odotan tänne suomeenkin oikein intiaanikesää. Mitä työtä teet ? Asutteko ihan vakituisesti siellä ? =)

Viimeksi muokattu:
Hyvin alkaa...huomenta vaan!

Aamuyöstä teki tosin mieli heittää tikkaa kengällä,kun tako pylvään päässä ollutta peltiläkkärää..huvit ne on silläkin..

Muuten on ollut tehoaamu:on tiskattu,maksettu laskut,keittiö siivottu,pyykit lapoteltu...mitähän veilä tekis-jois varmaan ton aamukahveen...

Mä heräsin 04.00- vaikka olis tarvinnu vasta 6 aikoihin :D tänään uus reissu lääkäriin, josko sais vielä vahvempia lääkkeitä kun olo on ihan kamala. Ja samalla kyselen mahdollisuutta siedätyshoitoon kun tälläkin hetkellä mulla on 7 eri lääkettä allergiaan.Jos ei ole enää olemassa vahvempia lääkkeitä niin siinä tapauksessa joudun sairaslomalle, kuten viimevuonnakin :(

Joo allergiat on kyllä ihan pyllystä : /

Mä olin lapsena kesät ihan tukossa, mut mun allergiat meni ohi murrosiässä. Mun äitini sen sijaan on tosi sairas aina keväällä/alkukesällä ja nykyään lähteekin joka vuosi allergiaa pakoon Italiaan useeksi viikoksi.

Huomenta :)

Näköjään pukkaa taas migreeniä jo kolmattakohan päivää putkeen, ja röörit tukossa.. Ilmeisesti joku siitepölyallergia puhjennut tässä raskauksien jälkeen :(

Huomenta! Täällä on nyt vasta niin heikonnäköset jäät, ettei uskalla ennää päästää isää lähtemään kokemaan koukkuja. Taitaa se silti lähteä.

Mie taas vietän viimestä päivää täällä lapissa, huomenna kohti harmaata Oulua. 8 tunnin bussimatkat on aina niin ihania. :heart:

Allergiahelpotusta kippeille, tämä on monelle inhottavvaa aikaa. :hug:

Yhteistyössä