Huomenta ! :) Sunnuntai aamun fiiliksiä ??

Täällä oikein mukava ja pirteä olo. Taas levätty pitkä yö takana :) .
Ulkona raikasilma, mittarissa +4 :D:D

Taidan taas ampaista ajoissa lenkkipolulle. Ja käyttää aamun hiljaisuuden kaupungissa hyväkseni . Onneksi ei mitään suunnitelmia tänään . Ollaan vaan ja keksitään jotain kivaa perheen kesken. :heart:

Aamukahviii nam nam :p

mama
Täällä suunnittelen aamuauringossa nukkumaan menoa. Töistä pääsin tunti sit ja kahden tunnin päästä tulis taas 24h hereillä. Näin väsyneenä on aina vaikeaa mennä unille.

Huomenta. Nukuttu jopa kuuteen :) Kahvia nenän edessä. Muutaman tunnin päästä pääsen katsomaan tarjottua asuntoa ja ainakin mitä edellinen vuokralainen eilen puhelimessa kertoi niin kuulosti ihan hyvälle :) Siis talon rauhallisuuden puolesta.

henna
Huomenta pohjois-pohjanmaalta!
Isäntä läks kuudeksi töihin , ja eihän tuo uni enää tullut kun alkoi miettimään kaikkea mahdollista. Ihana rauhassa syödä aamupala kun lapset vielä nukkuu....

mammaH
Huomenta vaan! Täälläkin kahvia ja mittari näyttää tässä melkein suorassa auringossa +20 astetta. Jos lämpö nousee niin suunnataan porukalla meren rannalle tänään =)

Huomenta, hyvillä fiiliksillä täällä =)
Kaunis ilma, vaan on kyllä taas niin viileetä... mut eipähän sada B)
Suunnitelmia ei oo eli rauhallista oloa. Paitsi esikoinen pitää saattaa kaverinsa synttäreille - se on päivän ainoa "pakollinen" ohjelmanumero.

vieras
Huomenta Tampereelta. Meillä herättiin 6:30, aamupalat syötynä, Aamulehti luettuna ja nyt vain odotellaan lastenohjelmien alkamista. Itse meinaan tänään rakentaa pihalle kivipolun, jota varten eilen tein pohjat :) Lapsista isompi lähtee kummiensa kanssa Särkänniemeen ja pienempi pääsee naapurin kaksosten synttäreille.

äityli
Huomenia ! Kahvit juotu , ja pirteänä päivään , vaikkakin lyhyeksi jäi yöunet.
Pyykkikoneet jo pyörii , viikattu entisisä vaatteita kaappiin. Kiisseli keitetty aamupuurolle ja
perunat kuorittu illallista varten.
Lapset pääsee tänään uimahalliin ja sit yleisurheilutreeneihin . Eli su päivä täynnä ohjelmaa !

Do diiih. Juoksulenkki takana ja olo on mahtava !!!!
Pyykkikone pyörii ja puuro kattilassa hautuu . Odottelen rakkaitani heräävän, sitten yhdessä aamupalaa. Päivä menee varmasti tänään ulkona, On niin HIeno ilma tulossa ! B)

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Odottelen että ukko heräilee krapuloissaan niin pääsen lenkille. Eiköhän sitä tässä kotona pyöritä sitten yhden jalan ympärillä loppupäivä
Hyvää lenkkiä sulle !! :wave: Lenkin tehtyä niin ihana olo, jaksaa taas vaikka mitä :) Niin rauhallista juosta kun tuolla ei ketään missään, ei edes autoliikenteen hälyä .

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Odottelen että ukko heräilee krapuloissaan niin pääsen lenkille. Eiköhän sitä tässä kotona pyöritä sitten yhden jalan ympärillä loppupäivä
Hyvää lenkkiä sulle !! :wave: Lenkin tehtyä niin ihana olo, jaksaa taas vaikka mitä :) Niin rauhallista juosta kun tuolla ei ketään missään, ei edes autoliikenteen hälyä .
Joo ja mä olen tullut lopputulokseen että aamuisin ois ehdittävä lenkit heittää. Illalla mä olen niin rätti-poikki-puhki väsynyt että se lenkkeily menis ihan vaan sellaseks lumpustelu kävelyks...

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Joo ja mä olen tullut lopputulokseen että aamuisin ois ehdittävä lenkit heittää. Illalla mä olen niin rätti-poikki-puhki väsynyt että se lenkkeily menis ihan vaan sellaseks lumpustelu kävelyks...
Tuo on aivan totta!!! :) Aamulenkki paras lenkki !! =)

huomentahuomenta. täällä nukuttiin kello ympärin. illalla jo 8 nukkumaan ja aamulla samaan aikaan ylös :ashamed: nooh,kyllä välillä saa nukkua. mies lähti jo 6 töihin joten tulee piiitkä päivä yksikseen. mitähän sitä keksis? :snotty:

Huomenta! =) Kahvilla täälläkin.
Sitten pitäis siivoilla vähän, illalla tulee vieraita. Jääkaapissa valmiina savulohikakku, mansikka-valkosuklaakakku, coocie popsit, ja eilen keitelty kondensoitu maito... tänään pitäisi vielä valmistaa banoffee ja tehdä paahtopaistileipiä.

Jos joku tietää miten coocie popsit saa kuorrutettua dippaamalla eli niin että ne tosiaankin pysyy siinä tikun päässä kun niitä pyöräyttää suklaassa, kertokoon. :headwall:

Yhteistyössä