HuOmenta ! se alkaa taas ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
.. Uusi viikko ja uudet kujeet.
Mulla ei niin hyvä aamu vaikka kyllä pirteä olo, mutta kurkku kipeä :( .. Illalla jo alkoi tuntumaan ja nyt pahempi. Ei millään malttas kotiin jäädä.

Kuumaa kahvia kitusiin . :|

marabou Kurkkukipu on kyllä ilkee..Toivottavasti ei tulis pahemmin päälle...

Ja huomenta vaan! :) Mä makaan täällä sängyssä läppäri sylissä kun en uskalla nousta ylös ettei toi juniori heräis ihan vielä.. :D Jostain kumman syystä heräsin ennen miehen kellon pirinää jo puoli 4 kanttiin... :rolleyes:

[QUOTE="tiina";23729646]huomenta, vielä 3 tuntia yövuoroa jäljellä, sit pääsee nukkumaan. Seuraavan kerran töihin torstaina.[/QUOTE]

Pääset vapaalla nauttimaan lämpimistä päivistä . :D Lupas hellettä ainakin etelään.:xmas:

Huomenta :) Minä kävin kanssa ton meidän neiti vajaa 6kk kanssa lääkärissä viime torstaina ja kurkku punoitti, samoihin aikoihin myös tuo isukki valitti, että kurkkukipua ja räkätauti hällä edelleen päällä. Onneksi vauvalta meni nopeasti ohi koko homma, vajaan viikon verran oli kiukkua, yskää ymv. Sitä on vissiin liikkeellä, onneksi ei mulla ole (vielä?) tullut.. oon muutenki kärsiny reilun kk ajan allergioista -.- nuha helpottanut, mutta välillä aivastuttaa vielä nii maan prkl:sti...

Ihana ilma!!!

Yhteistyössä