Huomenta:) Mitäs kuulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mä olen näköjään aivan sekaisin mutta tänään vast lauantai?:|
Lennot vast huomenna sitten... Mitäs tänään keksin tekemään? Työt tai meen katsomaan taas paikkoja..? Tai sekä että:D

Voi miten en halua lentä taas 20t jopa yli.... ja vielä hki-tku ja seuraavana päivänä heti kun tulen niin kaikki paperit ja mainokset kuntoon ja Helsinkiin pitää lähtee... toisalta on kiva olla kiireinen. Mutta toisalta ne matkat matkojen jälkeen mua tökki

Siis eikö sulla ole mitään toimitettavia asioita siellä reissussa, luulin, että on työmatka? Miten voit sieltä meksikosta lähetellä huonekaluja asiakkaille?

[QUOTE="vieras";27276194]Siis eikö sulla ole mitään toimitettavia asioita siellä reissussa, luulin, että on työmatka? Miten voit sieltä meksikosta lähetellä huonekaluja asiakkaille?[/QUOTE]

Olin Usa:ssa, nyt olen Meksikossa 2pv muuten vaan, kaverin luona kävin ja tänäänkin illalla treffit ja samalla keskustelemaan lääkärin ka, että tullaan joulukuussa, ihan kävin siks kun olin jo silti täällä, kuulumisia kysyin... täällä ei ole mitään ja täällä klo on vast 8 aamu...

Töitä voin hyvinkin tehdä täälläkin mä en tarvi kun kännykän ja koneen. Mulla yhteystyökumpaanit sekä työntekijä joka nyt mun puolesta kaiken tekee. Nyt varma palkan vakituiseks

[QUOTE="vieras";27276208]kai ymmärrät, että itse olet valinnut tollaisen elämän. Miksi, jos olet noin onneton. Elämänsä voi muuttaa :)[/QUOTE]

En ole sanonut että olen onneton. Kun en ole, jos olisin en olisi tehnyt mitään, mä tykkään tehdä jotain ja olla kiireinen. Mutta rasittava tehdä ison matkan jälkeen, esim esittely matka heti seuraavana päivänä

[QUOTE="vieras";27276234]Aattelin vaan, kun valitat niin paljon. Paljon pystyy itse vaikuttamaan omaan elämänlaatuunsa.[/QUOTE]

Missä mä valitan? Matkasta mä valitan? Tuskin säkin tykkäät koneessa istua 12t ja kokonais matkaa kun kestää yli 20t eli 22-24t. Tää ei oo kiva kun ei nukku ei mitään.. Muuten ei mulla mitään valittamista ole. Jos jopa lomallekin lähden mistä nautin täysillä, niin voin sanoa että silloinkin matka on mulle kamala paikka, inhoan koneita ja istuminen siellä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Missä mä valitan? Matkasta mä valitan? Tuskin säkin tykkäät koneessa istua 12t ja kokonais matkaa kun kestää yli 20t eli 22-24t. Tää ei oo kiva kun ei nukku ei mitään.. Muuten ei mulla mitään valittamista ole. Jos jopa lomallekin lähden mistä nautin täysillä, niin voin sanoa että silloinkin matka on mulle kamala paikka, inhoan koneita ja istuminen siellä

Joo, en tykkää koneessa istua, enkä siksi istu. Valitat myös kiirettä aika usein.

[QUOTE="Mii";27276292]Kyllähän siellä ykkösluokassa on mukava matkustaa :) Pehmeät, leveät penkit ja rauhallista. Saa nukkua rauhassa.[/QUOTE]

En ole ykkösluokassa, olen pihi maksamaan 3kertainen hinta ykkösluokasta, jos olisin nyt siellä lentänyt niin se tulisi maksamaan mulle 2000e enemmän, niin ei kiitos. Jotkut tykkää maksaa minä en tykkää maksaa penkistä

[QUOTE="vieras";27276302]Joo, en tykkää koneessa istua, enkä siksi istu. Valitat myös kiirettä aika usein.[/QUOTE]

Kiirestä en ole valittanut, puhuin vaan että kiire... Sä et mua ikinä nähnyt tai kuullut miltä kuulosta se kun oikeasti jostain valitan:) ja valittaa saa kaikista, kotona istumisestakin

Kiirestä en ole valittanut, puhuin vaan että kiire... Sä et mua ikinä nähnyt tai kuullut miltä kuulosta se kun oikeasti jostain valitan:) ja valittaa saa kaikista, kotona istumisestakin

Joo, palstajuttujen perusteella kommentoin. Oikeasti en tunne sinua lainkaan, enkä ole niin väittänytkään. Mutta kai ymmärrät sen, että käsitykseni sinusta muodostuu siitä, mitä kirjoitat. En tiedä, milloin valehtelet ja milloin puhut totta.

[QUOTE="vieras";27276302]Joo, en tykkää koneessa istua, enkä siksi istu. Valitat myös kiirettä aika usein.[/QUOTE]

Miten voi olla kiire ihmisellä kuka ei ole koskaan ollut rehellisessä työssä?

[QUOTE="vieras";27276362]Joo, palstajuttujen perusteella kommentoin. Oikeasti en tunne sinua lainkaan, enkä ole niin väittänytkään. Mutta kai ymmärrät sen, että käsitykseni sinusta muodostuu siitä, mitä kirjoitat. En tiedä, milloin valehtelet ja milloin puhut totta.[/QUOTE]

Nyt en oikein tiedä mitä käsitys minusta tuli:D. Tein ketjun missä sanoin ,,huomenta,, ja kerroin mitä täällä teen ja kun en tiedä vieläkään mitä teen, ehkä jopa kampaajalle meen, sekin vaihtoehto. Sekä valitin vain lentomatkasta/ matkasta. Kun en tykkää koneessa istua lainkaan, ei edes 2t, puhumattakaan vuorokauden matka ja heti peräkkäin esittely matka, kun kaikki paikat kipeänä

Nyt en oikein tiedä mitä käsitys minusta tuli:D. Tein ketjun missä sanoin ,,huomenta,, ja kerroin mitä täällä teen ja kun en tiedä vieläkään mitä teen, ehkä jopa kampaajalle meen, sekin vaihtoehto. Sekä valitin vain lentomatkasta/ matkasta. Kun en tykkää koneessa istua lainkaan, ei edes 2t, puhumattakaan vuorokauden matka ja heti peräkkäin esittely matka, kun kaikki paikat kipeänä

Käsitykseeni vaikuttaa myös muut ketjut kuin tämä, olen katsos palstaillut jo kolmisen vuotta :D

[QUOTE="silver";27276435]Ehkäpä koska fakta on ja pysyy samana.[/QUOTE]

No eikö hieno:) matkustamassakin kävin yhdessä toisessa maassa muuten vaan;) ja elämää kiireinen on keksitty juttu:D

[QUOTE="vieras";27276441]Esim. se, että sulla on koko ajan kiire, töitä yötä myöten 24/7. Joka päivä on ehdittävä sinne ja tänne. Tällainen käsitys on viime aikoina tullut. Älä päästä itseäsi burnouttiin :)[/QUOTE]

No mutta mä sen itse haluan:) ja nyt mulla täällä Mx Cityssä täysin relax, vaikka silti illall kun pääsen huoneen teen töitä, Nyt arvelin käydä syömässä ja kampajaan, ennen matka, klo on vaan vielä 8.58 liian vähän

Ap on jotenkin ottanut itseensä, kun täällä on vuosikaudet jotkut ilkeilleet työnteosta/tekemättömyydestä.
Tekee nyt töitä siilä ilveellä, että ei tuosta pitemmän päälle terveys kiitä. Toivottavasti Milanna oppisi arvostamaan itseään, eikä välitä palstaräkyttäjistä, ei yrittäisi todistella mitään. Kun ei hänen tarvitse :)

Yhteistyössä