Tänään sitten hain paljon sellaista, niin sanotusti dieetti ruokaa:D. Myös että olisi herkullista mutta kevyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
ja ilman sokeria. Kaikenlaista kiva luomuakin:p. Kyllä kevyttäkin voi olla hyvää....

Hedelmistä hain vain vesimelonia, ananasta, mutta erilaiset marjat, kuten mansikka, karhuvadelma, mustikka....

En tiedä onko ne oikat sitten? Kun lääkäri tänään puhui että omenassa esimerkiksi on paljon kaloreita? Niin ja tänään on todettu raskaus diabetes.... Niin mä olin jossain kokeissa noin vkon sitten, verikokeissa, en tiennyt mikä koket nää on. Sitten kun olin tänään synnytysosastolla, he sanoivat että mulla on diabetes. Sitten mulla kaikki meni yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos... Soitin iltapäivällä uudestaan kun haluaisin kysyä mitkä arvot sitten oli.... Mutta kuulema ei he vielä tietä, ne vast epäilee että todella suurella todenäköisyydellä se minulla on, siks kun lapsivettä on paljon, vauva paina paljon, sekä mulla tullut 30kg.... eli tiistaina meen mittamaan vast sokeria. Mä luulin vaan että he sanoivat sen, että on diabetes, koska mulla oli jotain verikokeita vko sitten....

Sanoin sinulle jo aikoja päiviä sitten, että älä syö hedelmiä kuin muutama päivässä ja muuta hiilihydraattiakin vaan kohtuudella. Syö kasviksia. Niissä ei ole sokeria ja juuri kaloreita.

Kai sitä painua tullee, ku valavot yöt syöden herkkuja, herkuttelet päivittäin rasvaisilla ja epäterveellisillä ravintola-annoksilla, mätät ravintoa suuhusi varmaankin koska olet masentunut? Monet syövät suruunsa, vaikkei ole nälkä. Etkä liiku laisinkaan. 30 kg on helevetin paljon.

Syö vain silloin ku sulla on nälkä, ja pieniä annoksia.

Joo kyllä vähä sokerinen,suolainen ja rasvainenkin ruoka voi olla hyvää. :)
Ja monesti kun syö terveellisemmin voi oikeasti itsekkin paremmin.
Kokemuksella voin entisenä herkuttelijana (leivosten,sipsien,karkkien ym mussuttajana) kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25487310:
Joo kyllä vähä sokerinen,suolainen ja rasvainenkin ruoka voi olla hyvää. :)
Ja monesti kun syö terveellisemmin voi oikeasti itsekkin paremmin.
Kokemuksella voin entisenä herkuttelijana (leivosten,sipsien,karkkien ym mussuttajana) kertoa.
Taidat höpöttää omiasi tietämättä aiheesta mitään. Kannattaisi tutustua aiheeseen tai olla hiljaa.

Proteiini hillitsee verensokerin heilahteluja! Itse raskaana ollessa kun mittasin verensokereita, joskus söin kunnon aterian (pihviä) ja jälkiruuaksi berliininmunkkia, pieni olla hämmästys kun huomasin ettei tuo nostanut verensokeria sen enempää kuin aamupalalla syöty näkkileipä.

Mä pyytäisin kirjallisen raskausdiabetesruokavalion. Siitä vois olla paljon apua. Jos jatkat Milanna samalla linjalla kuin tähän asti, niin sulla ja vauvalla on tosi paha olla loppuraskaudessa.

Mä pyytäisin kirjallisen raskausdiabetesruokavalion. Siitä vois olla paljon apua. Jos jatkat Milanna samalla linjalla kuin tähän asti, niin sulla ja vauvalla on tosi paha olla loppuraskaudessa.

Nin lääkärikin sanoi, että tulee molemille ei kiva olo, jos jatkan. No, nyt pakko kärsiä ja syödä eri tavalla:D. Mutta nytkin on niin nälkää, koska oli ruokaa tänään tosi kevyt, mihin en ole tottunut

Yhteistyössä