Kauhean epäterveellistä! Jätä se meetwursti leivän päältä pois. Onko edes kevytmeetwurstia? Onko smoothiessa rasvatonta maitoa. Kermainen jauhelihakastike! Toivon mukaan on kevyt kermaa. Kermavaahtoakin vielä!! Ajattelisit linjojasi. Mansikat on terveellisiä, kerme ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aamupala:Mustikka smoothie ,kahvi ja pari viipaletta pippuri meetwurstia. Lounas: Kanasalaatti kermaviilikastikkeella. Päivällinen: Höyrytettyä kukkakaalia ja kermainen jauhelihastike sienillä ja reilulla sipulilla. Illalla herkuttelen tuoreilla mansikoilla ja kermavaahdolla.
En yhtään ihmettele, että olet lihava jos ruokailutottumuksesi on näin pielessä. Tosiaan kukkakaali on terveellistä ja sienet, sipuli, mansikat, kana, mutta kauheasti käytät kermaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aamupala:Mustikka smoothie ,kahvi ja pari viipaletta pippuri meetwurstia. Lounas: Kanasalaatti kermaviilikastikkeella. Päivällinen: Höyrytettyä kukkakaalia ja kermainen jauhelihastike sienillä ja reilulla sipulilla. Illalla herkuttelen tuoreilla mansikoilla ja kermavaahdolla.
No höpö höpö,ensinnäkään en syö leipää se lihottaa ja tällä linjalla olen pudottanut vuoden alusta 25kg,ja mulla ihan lääkäri näytti vihreätä valoa tälle jutulle kun olen perusterve ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kauhean epäterveellistä! Jätä se meetwursti leivän päältä pois. Onko edes kevytmeetwurstia? Onko smoothiessa rasvatonta maitoa. Kermainen jauhelihakastike! Toivon mukaan on kevyt kermaa. Kermavaahtoakin vielä!! Ajattelisit linjojasi. Mansikat on terveellisiä, kerme ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aamupala:Mustikka smoothie ,kahvi ja pari viipaletta pippuri meetwurstia. Lounas: Kanasalaatti kermaviilikastikkeella. Päivällinen: Höyrytettyä kukkakaalia ja kermainen jauhelihastike sienillä ja reilulla sipulilla. Illalla herkuttelen tuoreilla mansikoilla ja kermavaahdolla.
Leipä ei lihota!! Leivän päälliset: leikkeet, juusto lihottavat!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No höpö höpö,ensinnäkään en syö leipää se lihottaa ja tällä linjalla olen pudottanut vuoden alusta 25kg,ja mulla ihan lääkäri näytti vihreätä valoa tälle jutulle kun olen perusterve ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kauhean epäterveellistä! Jätä se meetwursti leivän päältä pois. Onko edes kevytmeetwurstia? Onko smoothiessa rasvatonta maitoa. Kermainen jauhelihakastike! Toivon mukaan on kevyt kermaa. Kermavaahtoakin vielä!! Ajattelisit linjojasi. Mansikat on terveellisiä, kerme ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aamupala:Mustikka smoothie ,kahvi ja pari viipaletta pippuri meetwurstia. Lounas: Kanasalaatti kermaviilikastikkeella. Päivällinen: Höyrytettyä kukkakaalia ja kermainen jauhelihastike sienillä ja reilulla sipulilla. Illalla herkuttelen tuoreilla mansikoilla ja kermavaahdolla.
Ja saankin niitä hyvälaatusia hiilareita kasviksista ja marjoista joita syön päivän mittaan n600-800g.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jokaisen tulee syödä tietty määrä hiilihydraatteja päivittäin. Ihmisruumis tarvitsee niitä jatkuvasti muun muassa aivotoimintaa varten. Aivot käyttävät ensisijaisena energialähteenään glukoosia (rypälesokeri). (...)
Väärin,mutta tästä asiasta turha kinata,jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.Mutta mulla tämä karppaus tosiaan huimasti painoa pudottanut,kolesteroliarvot on ihanteelliset ja verenpaine laski oleellisesti+kaikenmaailman säryt ja kolotukset loppunut,iho voi hyvin ja bonuksena multa on kadonnut selluliitti tyystin reisistä.Mutta syö sinä mitä syöt.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Leipä ei lihota!! Leivän päälliset: leikkeet, juusto lihottavat!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No höpö höpö,ensinnäkään en syö leipää se lihottaa ja tällä linjalla olen pudottanut vuoden alusta 25kg,ja mulla ihan lääkäri näytti vihreätä valoa tälle jutulle kun olen perusterve ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kauhean epäterveellistä! Jätä se meetwursti leivän päältä pois. Onko edes kevytmeetwurstia? Onko smoothiessa rasvatonta maitoa. Kermainen jauhelihakastike! Toivon mukaan on kevyt kermaa. Kermavaahtoakin vielä!! Ajattelisit linjojasi. Mansikat on terveellisiä, kerme ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aamupala:Mustikka smoothie ,kahvi ja pari viipaletta pippuri meetwurstia. Lounas: Kanasalaatti kermaviilikastikkeella. Päivällinen: Höyrytettyä kukkakaalia ja kermainen jauhelihastike sienillä ja reilulla sipulilla. Illalla herkuttelen tuoreilla mansikoilla ja kermavaahdolla.
Aivan eli elimistö muutetaan rasvapolttoiseksi ja ollen sitä omaa rasvaa palaa ja kunnolla.Ollaanhan sitä virallista suositustakin nyt muuttamassa vähemmän hiilihydraattiseksi,vaikkakin vähän mutta tulevat jälkijunassa.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:Hei kuulkaas, se on just karppaamisen idea se voin ja kunnon kerman käyttäminen. Vaikka hurjaltahan se tuntuu, mutta rasva polttaa läskiä!!!!!!! B)
Höpöhöpö, propaganda mennyt hyvin perille. Päivitä nyt vähän tietämystäsi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja saankin niitä hyvälaatusia hiilareita kasviksista ja marjoista joita syön päivän mittaan n600-800g.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jokaisen tulee syödä tietty määrä hiilihydraatteja päivittäin. Ihmisruumis tarvitsee niitä jatkuvasti muun muassa aivotoimintaa varten. Aivot käyttävät ensisijaisena energialähteenään glukoosia (rypälesokeri). (...)
Laitapa linkki. Vai menivätkö aivot ja sydän sekaisin suurella ravitsemustieteilijällä...Alkuperäinen kirjoittaja hah:ps. Aivot tarvitsevat energianlähteenä nimenomaan ensisijaisesti RASVAA.
Niinhän sinäkin luulet.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jos teidän tarvitsee laihduttaa, se kertoo että teidän ruokavalio on pielessä. Jos olisitte syöneet terveellistä ruokaa ajat sitten, ei tarvitsisi. Eikä se voi olla terveellistä, koska terveellinen ruokavalio koostuu: "Terveellisessä ruokavaliossa on sopivassa suhteessa kolmea tärkeintä tarvitsemaamme ravintoainetta hiilihydraatteja, rasvaa ja proteiineja. Ruokavalion tulisi olla sellainen, että yli puolet energiasta saadaan hiilihydraateista, vajaa kolmannes rasvasta ja noin 15 % proteiineista.
Hiilihydraatit ovat kehon tärkein polttoaineen lähde. Hiilihydraattipitoiset ruuat kohottavat myös verensokeripitoisuutta. Elintarvikkeista mm. leipä, riisi, pasta ja pavut sisältävät hiilihydraatteja.
Rasvaisten ruokien syömistä kannattaa välttää, koska ne ovat epäterveellisiä elimistölle. "
Varmasti vähä hiilihydraattinen ruokavalio hyväksi, mutta ei siitä kokonaan pidä luopua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan eli elimistö muutetaan rasvapolttoiseksi ja ollen sitä omaa rasvaa palaa ja kunnolla.Ollaanhan sitä virallista suositustakin nyt muuttamassa vähemmän hiilihydraattiseksi,vaikkakin vähän mutta tulevat jälkijunassa.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:Hei kuulkaas, se on just karppaamisen idea se voin ja kunnon kerman käyttäminen. Vaikka hurjaltahan se tuntuu, mutta rasva polttaa läskiä!!!!!!! B)
Enkä olekkaan luopunut,johan tuolla mainitsin että syön reilusti kasviksia ja marjoja.Ja sillä hiilarimössöllä olen itseni lihottanut.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Varmasti vähä hiilihydraattinen ruokavalio hyväksi, mutta ei siitä kokonaan pidä luopua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan eli elimistö muutetaan rasvapolttoiseksi ja ollen sitä omaa rasvaa palaa ja kunnolla.Ollaanhan sitä virallista suositustakin nyt muuttamassa vähemmän hiilihydraattiseksi,vaikkakin vähän mutta tulevat jälkijunassa.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:Hei kuulkaas, se on just karppaamisen idea se voin ja kunnon kerman käyttäminen. Vaikka hurjaltahan se tuntuu, mutta rasva polttaa läskiä!!!!!!! B)
Joo varmasti jos tarkoitat että oot syöny hampurilaisia, sipsejä, pitsaa jne. jossa ei ole mitään ravintoa. Mutta et kai nyt tosissaan väitä mulle että oot lihottanut itsesi syömällä puuroa ja ruisleipääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä olekkaan luopunut,johan tuolla mainitsin että syön reilusti kasviksia ja marjoja.Ja sillä hiilarimössöllä olen itseni lihottanut.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Varmasti vähä hiilihydraattinen ruokavalio hyväksi, mutta ei siitä kokonaan pidä luopua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan eli elimistö muutetaan rasvapolttoiseksi ja ollen sitä omaa rasvaa palaa ja kunnolla.Ollaanhan sitä virallista suositustakin nyt muuttamassa vähemmän hiilihydraattiseksi,vaikkakin vähän mutta tulevat jälkijunassa.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:Hei kuulkaas, se on just karppaamisen idea se voin ja kunnon kerman käyttäminen. Vaikka hurjaltahan se tuntuu, mutta rasva polttaa läskiä!!!!!!! B)
Se on aina yhtä hauskaa, kun ihminen alkaa ojentaa muita, mutta selvästi on itse ihan pihalla. Aloita vaikka tuosta:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Niinhän sinäkin luulet.
Yksinkertaistetusti kyllä näin on.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Laitapa linkki. Vai menivätkö aivot ja sydän sekaisin suurella ravitsemustieteilijällä...Alkuperäinen kirjoittaja hah:ps. Aivot tarvitsevat energianlähteenä nimenomaan ensisijaisesti RASVAA.
Kanasaalatin teen näin,eliikäs reilusti kiinankaalta,kurkkua,avocadoa,broiskun fileen paistan ja viipaloin salaattiin,mozzarellaa reilusti.Kervaviiliin laitan reilusti yrttejä maun mukaan ja pippurisekoitusta.Eli ihan simppeli tuo minun salaatti,joskus laitan myös hernemaissipaprikaa.Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:Millaisen kanasalaatin teet ja myös tuo kermaisen jauhelihakastikkeen ohje kiinnostaisi. :wave: Jos saisi vaikka ideoita omiin ruokiin.