Huomenta aamuvirkuille!

Täällä jo näköjään muitakin hereillä. Meillä poika juuri lähti Ruotsiin asti futisturnaukseen ja äiti tässä haikeana kahvia siemailee :'( No, kohta tuo pieni vauhtikone herää ja lähdetään päiväkotiin tutustumaan aamupalan jälkeen. Äitiä vähän jännittää, vaikka neljättä jo tuolle uralle vien :hug: Onneksi nykyään saa tutustua useamman kerran. Esikoinen vaan vietiin ekapäivänä suoraan koko päiväksi..
 
Huomenta!!
en tajuu, kuopuksella oli eilen eka tarhapäivä ja oli siellä nukkunut kunnon päikkärit.. no illalla kyllä väsytti, mutta heräsi puoli kuuden aikaan.... no juu, pitää nyt katsoa miten tää lähtee rullaamaan =)
 
huomenta! Minä heräsin tuossa haistelemaan säätä ja miettimään mitä minä ja tenavat tarvitaan neljäksi päiväksi mukaan (mies sentään pakkaa itse =) ). aurinko paistaa nyt mutta pitääkö sitä olla jo sateenvarjokin (taas kerran vai meneekö vanhasta tottumuksesta tänä kesänä)
 
:wave:
Tässä hörpin aamukahveja ja odottelen ekaa hoitolasta saapuvaksi.
Yleensä en kyllä konetta availe aamulla,mutta nyt oli pakko kun piti nivaska laskuja maksella ennen työpäivän alkua :/
Juu ja aikas pilviseltä näyttää,pitää alkaa kaiveleen taas kuravaatearsenaalia esiin..
 
Huomenta :wave: . Tunnin jo ollut hereillä ja laskuja maksoin äsken. Ei paljon palkka ehdi vanhentua tilillä. Täällä paistaa aurinko, mutta asteita näytti olevan vaan +13. Odotellaan kakkostietsikan huoltoonmenoa, kun se taas kerran eilen sippasi. Mikä lie maanantaikappale sattunut just meille, mutta onneksi on vielä takuuta 2 v jäljellä.
 

Yhteistyössä