Huomenna työhaastattelu, ei saa unta.... vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten vastaatte kun teitä pyydetään kertomaan itsestänne jotain? millaisia asioita?

Entä jos pyydetään kertomaan omista heikkouksista? eihän sitä nyt ihan rehellisesti voi vastata kaikkea....

Itse sanoin heikkouteen sellaisen piirteen joka voi olla myös positiivinen asia. Muistaakseni sanoin, että innostun herkästi uusista asioista ja saatan mennä mukaan sen tarkemmin miettimättä. Olen kyllä yleensä harkitseva, mutta joskus innostun täysillä. Mitäs muita tällaisia piirteitä voisi olla? Äkkiseltään mieleen tulee ainakin tunnollisuus eli työasiat saattavat jäädä hieman päälle. On ns. negatiivinen asia, mutta ei kuitenkaan....

Itsestäni kertoisin varmasti ainakin seuraavia asioita: perhe, harrastukset ja luonteenpiirteitä. Kertoisi sellaisia juttuja, joita ei hakemuksesta välttämättä selviä.

Minä sanon kanssa jotain sen tyyppistä mikä ei ole niin kauhean huonon kuuloista. Niinkuin esimerkiksi että en jaksa olla aina 100% innostunut työstäni, mutta pystyn silti tekemään aina parhaani. Koska eihän kukaan ole aina innostunut. Olen yleensä saanut töitä.

Tsemppiä haastatteluun!

Yhteistyössä