Huomenna sterilisaatioon!!! Pikkasen pistää jännittään...

Vieras
Olis tosi kiva kuulla, kuinka meni, eli jos vaan sitten jaksat/haluat, niin tulehan kertomaan. :)
Tsemppiä!
Itsellä odottaa lääkärin lähete, enkä tiedä saanko vai en...
Kolme lasta on, mutta ikää "liian vähän."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olis tosi kiva kuulla, kuinka meni, eli jos vaan sitten jaksat/haluat, niin tulehan kertomaan. :)
Tsemppiä!
Itsellä odottaa lääkärin lähete, enkä tiedä saanko vai en...
Kolme lasta on, mutta ikää "liian vähän."
Ok. Mulla lapsia "vain 2,5" (yksi miehen ex-liitosta) mutta ikää jo tarpeeksi. Päätös on lopullinen, mutta myös tietoisuus siitä etten halua enää lisää lapsia, joten sinänsä helppo päätös. Ainoa huolenaihe tässä vain tuo nukutus, joka vähän pistää jännittämään, mutta onhan siitä muutkin selvinnyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Minä en kyllä menis. Menettää koko naisellisuutesa tollasessa. Ihan luonnotonta touhua.

Kerrohan miten siinä muka menettää naisellisuutensa?Itse olen myös jonossa kyseiseen operaatioon.Perjantaina tuli kirje sairaalasta, että jonossa ollaan.Lapsia 5 ja enempää emme halua, joten siksi hyvä vaihtoehto
=)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Taitaa olla tuleva yö uneton, kun jännittää niin vietävästi. Mua ei ole koskaan aiemmin nukutettu ja pelottaa perkeleesti. Jospa siitä hengissä selviäis :|
Minulle tehty ko. operatio ja jännitin myöskin kovasti. Toimenpide sujui hyvin ja tyytyväinen olen ollut ratkaisuun. Koita vaan olla rauhallisin mielin. Hyvin se varmasti menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olis tosi kiva kuulla, kuinka meni, eli jos vaan sitten jaksat/haluat, niin tulehan kertomaan. :)
Tsemppiä!
Itsellä odottaa lääkärin lähete, enkä tiedä saanko vai en...
Kolme lasta on, mutta ikää "liian vähän."
niin oon mäki liian "nuori" mutta aika 17.9...

 
gyneltä sain sinne lähetteen..ikää reilut 40v..ja 4 lasta..Se riittää.

Nyt odottelen keskusteluaikaa...ja siitä on sitten puolen vuoden hoitotakuu..puolen vuoden aikana on tultava kutsu sterilisaatioon.
Eli...vuoden vaihteessa,,ehkäpä minäkin.

Ex mieheni kävi sterilisaatiossa...nopea juttu....eikä mitään kipuja..
Vaan....nyt on se minun kohdallani..
Samoin..haluan itse tunteen ettei ole pelkoa raskaudesta.
Tätä olen miettinyt todella kauan..ja nyt sen teen
 

Yhteistyössä